Motorka jako lék?

14.09.2022 13:45

    Dalším naším jezdcem, který se zúčastnil Motocross cupu v Trutnově, byl Kuba Hejný. Jeho účast však kvůli nevolnosti nebyla do poslední chvíle jistá. Co ho nakonec "postavilo na nohy"? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Jakub Hejný

Datum závodu :

3. 9. 2022

Název podniku :

Motocross cup - Trutnov

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

1. místo

 

    Na Motocross cup do Trutnova jsme museli odjet v den závodu brzy ráno, protože jsem den před tím ležel doma s nevolností. Na závody jsem proto odjížděl s obavami, jelikož mi ani o den později nebylo úplně nejlépe.
    A ještě jsme museli stávat brzo ráno, jelikož jsme tam nespali a na to nejsem zvyklý. Do poslední chvíle totiž nebylo jasné, jestli vůbec pojedeme závodit. Ráno jsem se ale rozhodl, že to zkusíme a na místě se uvidí.
    Místní trať mám rád, tak jsem se i přes lehčí bolest břicha těšil. Jakmile se však nastartovala motorka a začaly tréninky, najednou bylo břicho ok a já do toho mohl jít naplno. V kvalifikaci to ale ještě nebylo ono, umístil jsem se na 2. místě.
    V závodních jízdách se mi vůbec nedařily starty, kde jsem se pohyboval okolo 5. místa. Potom jsem se do toho opřel a začal stahovat jednoho jezdce za druhým. Nakonec se mi obě jízdy povedlo s náskokem vyhrát a poprvé na 85ccm jsem vybojoval 1. místo. Byl to pro mě super závodní den, trať mi skvěle sedla a všechno jsem si to užíval.

Text: Jakub Hejný

1. místo: Jakub Hejný (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Matyáš Kupec
3. místo: Franta Horák

 

Fotogalerie: Motorka jako lék?

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz