Motorka po řídítka, jezdec po pás ve vodě

26.02.2023 14:18

    Tak to byl Winter race v Šiklově Mlýně, kterého se zúčastnil Pavel Kuneš spolu se svým parťákem Lukášem Skrbkem. Neměli to ale vůbec jednoduché a jezdci se na bahnité trati museli poprat i s hlubokými kolejemi plnými vody. Jak se nakonec za takových podmínek zadařilo dvojici Kuneš - Skrbek? Dočteš se v článku.

Jezdci: Pavel Kuneš + Lukáš Skrbek

Datum závodu :

18. 2. 2023

Název podniku :

Winter race - Šiklův Mlýn

Kategorie :

Dvojice

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Na první závody letošního roku jsem vyrazil na WINTER RACE do Šiklova Mlýna. Jedná se o závod na CC trati vypsaný na 90 minut. Nakonec jsme se rozhodli jet dvojice, a to s Lukášem Skrbkem ze SKRBEE Racing týmu.

    Na závody jsme přijeli o něco déle, protože měla naše kategorie přejímky od 7:00 a do Šiklova Mlýna to jsou od nás dvě a půl hodiny cesty. Než jsme však prošli přejímkami, už jsem nestihl zaváděcí kolo. Své první kolo jsem tedy musel jel na oči. Trať ale byla bahnitá, takže jsem se těšil. Bahno mám totiž moc rád.

    Do závodu startoval Lukáš, který zaváděcí kolo stihl. Start se mu povedl a předal mi štafetu na druhém místě. První kolo jsem jel hodně opatrně, všude na trati bylo bahno a hluboké kaluže s ledem. Celý závod jsme se pak už drželi na druhém místě. Moje jediné zaváhání přišlo ve třetím kole, kdy jsem dojel závodníka, který byl o kolo zpět. Daný jezdec se zasekl v drážce, kterou jsem normálně jezdil. Zvolil jsem proto jinou stopu, abych ho předjel, ale v té stopě byla kaluž, tedy spíš túje, do které jsem spadl. V tu ránu jsem utopil motorku po řídítka a sám jsem stál po pás ve vodě... Trvalo mi cca minutu než jsem se odtud dostal. Hned jsem tedy začal tahat, abych neztratil pozici a nakonec všechno dobře dopadlo. Závody se povedli a jedinou kaňkou byla nefungující časomíra. Nicméně pořadatel po závodě chybu napravil a my jsme si odvezli krásné druhé místo.

    Chci poděkovat Lukášovi Skrbkovi za parádní spolujízdu, Tomášovi Noskovi za technické práce na motorce v depu a i za následnou pomoc na trati, mojí přítelkyni Markétce za podporu a mému týmu Region racing.

 

Text: Pavel Kuneš

1. místo: Papež Richard, Prašivka Dominik

2. místo: Pavel Kuneš (REGION RACING s.r.o.), Lukáš Skrbek (Skrbee racing)

3. místo: Kaláb Petr, Kaláb Petr

 

Fotogalerie: Motorka po řídítka, jezdec po pás ve vodě

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz