Muži versus žena

05.05.2022 21:24

    Klárka Černá se rozhodla, že tuhle sezónu opravdu odpálí. Poprvé se postavila na start s klukama. Jak se ji závodilo si přečti v článku.

Jezdec: Klára Černá

Datum závodu :

14. 4. 2022

Název podniku :

ŠAC – Netolice

Kategorie :

AMA 125 2T

Celkové umístění: 

28.místo

    ŠAC jsem nikdy nejela, stejně tak jako jsem nikdy nejela na trati v Netolicích. Pro letošní sezónu jsem se ale rozhodla ŠAC vyzkoušet i přesto, že zde holky nemají kategorii. Se svou motorkou jsem tedy nastoupila v kategorii AMA 125 2T, kde nás bylo 29. 28 kluků a já.
    Co pro mě bylo další novinkou byl trénink spojený s kvalifikací. Celkově tedy 20 minut, z toho prvních 8 nepovinných (trénink) a dalších 12 povinných (kvalifikace). Někteří jezdci jeli pouze kvalifikace, já jsem jela po celou dobu, jelikož pro mě byla trať nová. Moje kategorie jela jako první, takže na trati bylo ještě docela bláto. V kvalifikace jsem se umístila 27., což mi udělalo radost, že nejsem mezi klukama poslední.
    Start do prvního závodu byl docela dobrý. Hned za první zatáčkou byl pád více jezdců, kterému jsem se úspěšně vyhnula. Bohužel pro mě byli tito kluci rychlejší a v podstatě všichni mě předjeli.
    Start do druhého závodu už tak vydařený nebyl. Když jsem na startovním roštu zařadila rychlost, motorka mi chcípla a mně se ji nedařilo nastartovat. Až když všichni odstartovali pomohl mi přítel a já se pak snažila dohnat ztrátu, což se mi ale nepodařilo.
    Celkově jsem se tedy umístila na 28. místě. Závody jsem si ale moc užila. Všechno je jednou poprvé a já věřím tomu, že příští závod s klukama bude o něco lepší.

Text: Klára Černá

 

1. místo: Vít Kachlík
2. místo: David Votík
3. místo: Eduard Šebesta

Fotogalerie: Muži versus žena

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz