Napínavé až do konce

19.09.2021 10:46

    Míra Kučera závodil na krajském přeboru v Ledči nad Sázavou. Od začátku až do konce bojoval o každý metr na trati. Jak tento souboj dopadl? Dočteš se v článku.

jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

4. 9. 2021

Název podniku :

SMS Pardubice - Ledeč nad Sázavou

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Doufal jsem, že se sjede nějaká konkurence a budou z toho pěkné závody. Nakonec byly, ale pro mě trochu smolné.
    V kvalifikaci jsem jel na jistotu a vyšel z toho 7. kvalifikační čas.
    Do první jízdy, jak už to u mě bývá zvykem, se mi start moc nepovedl. Po prvním kole 7. pozice. Rychlost jsem však měl a postupně se mi dařilo posouvat dopředu. Šlo to bohužel pomalu, kdy na trati byla vždy jen jedna ideální kolej a každý si ji dost hlídal. Našel jsem ale místa, kde se mi podařilo soupeře překonat. V 7. kole jsem se dostal na 4. příčku, a tak dokončil i první jízdu. Bohužel první trojka se mi hodně vzdálila.
    Do druhé jízdy dopadl start dost podobně, zase 7.-8. místo, opět následoval postup dopředu. V 3. kole jsem byl dokonce na místě 4. a v následujícím kole na místě 3., a to jsem docela bezpečně kontroloval až do 8. kola. Bohužel jsem začal dojíždět jezdce o kolo zpět a ty mě dost zdržovali a náskok se mi pomalu ztrácel. Podařilo se mi dojet jezdce na 2. místě, ale bohužel mě dojel jezdec na 4. místě. Vytvořili jsme skupinku a byl to docela mazec. V polovině posledního 9. kola jsem se snažil o posun na 2. příčku, bohužel to nevyšlo. Pak v jedné z posledních zatáček jsme dojeli jezdkyni o kolo zpět. Pro mě v nejnevhodnější chvíli. Jezdec přede mnou ji stihl předjet před dojezdem do zatáčky, já bohužel ne a při předjetí mě dost zpomalila. Toho využil jezdec za mnou a při dojezdu do cíle mě předskočil o jednu setinu – byl jsem dost naštvaný… Nakonec zase brambora, celkově 4. místo. No, co se dalo dělat, bylo to napínavé až do konce.

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Lipka Ferdinand
2. místo: Valenta Ondřej
3. místo: Vojtěch Baláž

 

Fotogalerie: Napínavé až do konce

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz