Mistrák se vším všudy

07.10.2021 16:12

    Na MMČR do Opatova vyrazil i Míra Kučera. I přes obtížné podmínky na trati dokázal vybojovat slušný výsledek. Jak svými slovy závod popsal? Dočteš se v článku.

jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

12. 9. 2021

Název podniku :

MMČR

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

15. místo

 

    Vždycky se do Opatova docela těším. Když jsem ale tentokrát viděl, jak je trať hluboko naoraná, a ještě do toho lijí vodu, která stála i v kopcích, tak mi nebylo jasné, jestli mě motorka vůbec uveze... Sjelo se asi 30 jezdců, takže pěkná konkurence.
    Do seznamovacího tréninku jsme najeli jako první a sotva jsme to v té hluboké oranici projeli. V kvaldě už byla situace lepší, vytvořily se dost hluboké koleje a trať byla hodně těžká. Podařilo se mi zajet 19. čas.
    Do první jízdy dost podrželi start (asi 10 vteřin). Bohužel když jsem zvedl hlavu, co se děje, tak rošt spadl. Do první zatáčky jsem tedy najížděl mezi posledními, ale dařilo se mi v úvodu vybírat dobré stopy a první kolo jsem projížděl na 17. pozici. Obtížná trať mi vyhovovala a postupoval jsem vpřed dokonce až na 13. místo, tam jsem se držel až do 6. kola. Bylo to neustále dost na těsno. Jezdce přede mnou jsem nutil k chybám, ale nedařilo se mi je využít. Až v nájezdu do 7. kola zachyboval, kdy se v jedné z kolejí zapíchl do hlubokého bláta a málem přelétl řidítka. Bohužel soupeřova motorka spadla při mém průjezdu na mou levou ruku a vyrazila mě řidítka a já šel taky k zemi. Byla to pěkná rána a dost mě to bolelo, ale nějak jsem se sebral a pokračoval se ztrátou dál na 16. místě. Motorka byla poškozená - něco vepředu dřelo. Jel jsem dál, ale chyba v jedné z posledních zatáček před cílem mě stála ještě jednu pozici. Nakonec jsem projel cílem na 17. místě. Byl jsem dost naštvaný.
    Do druhé jízdy se mi podařil konečně start a pohyboval jsem se na 10. pozici. Bohužel přede mnou při jednom sjezdu upadli 2 jezdci a já musel vyjet ze suché koleje. Hodně jsem brzdil a na blátě se mi smeklo přední kolo, takže jsem spandul taky. V prvním kole jsem se propadl z 10. pozice asi na 26. místo a celé pole bylo opět přede mnou. Nijak zvlášť jsem se nezranil, tak se mi dařilo prodírat vpřed. Postupně jsem zdolával jednoho soupeře za druhým, ale nebylo to jednoduché. V 8. kole jsem byl na 15. příčce. Měl jsem dobré tempo a vytvářel tlak na jezdce přede mnou a v posledním kole se mi ho podařilo zdolat. Jízdu jsem dojel na 14. pozici a celkově mi to vyšlo na 15. místo. Naštěstí jsem to v rozjížďce docela dohnal. Byla ale škoda, že jsem na začátku neudržel dobru pozici, jinak jsem byl z výkonu spokojený.

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Závrský Martin
2. místo: Červenka Martin
3. místo: Widervil David

 

Fotogalerie: Náročný Opatov v podání Kučery

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz