Černá na náročném pacovském tankodromu

01.07.2022 18:10

    Na pacovské trati svou premiéru absolvovala naše závodnice Klárka Černá. Do Pacova vždy přijede velké množství jezdců, díky čemuž se trať hodně rozbije. Jak to viděla Klárka? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Klára Černá

Datum závodu :

18. 6. 2022

Název podniku :

Meteorit Cup - Pacov

Kategorie :

Dámský pohár

Celkové umístění: 

13. místo

 

    Musím říct, že na závody do Pacova jsem se moc netěšila, jelikož jsem na této trati nikdy nejela a nějak podvědomě jsem z ní měla prostě respekt.
    Trénink byl pro mě spíše poznávací, a tak jsem se úplně nehrnula do žádných velkých akcí. V kvalifikaci jsem si opět připadala jako na jiné trati, protože se kropilo a povrch se změnil. Lepší ale, než kdyby se prášilo.
    Na start se postavilo 14 holek, což považuji za slušnou účast a také silnou konkurenci. V první rozjížďce jsem to "jistila zezadu" a jízdu jsem nedojela. Nejen, že mi na opravdu rozbité trati docházely síly, ale začala jsem vidět černo před očima. Asi jsem trochu omdlela a následně jsem to zapíchla do stráně. Odjela jsem ale víc jak půlku jízdy, a tak se mi body počítaly. Do druhého závodu se mi ale vůbec nechtělo. Nakonec jsem však dojela na 12. místě, což mi udělalo radost.
    Celkově jsem tedy skončila na 13. místě, ale upřímně jsem ráda, že je tento závod za mnou.

Text: Klára Černá

1. místo: Sarah Schnelzer
2. místo: Barbora Laňková
3. místo: Jana Antošová

 

Fotogalerie: Náročný pacovský tankodrom

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz