Negativní emoce z Klášterce

27.09.2022 18:06

    Na domácím závodě v Klášterci nesměl scházet ani Kuba Nekoranec, který sem i přes nemoc nakonec dorazil. Štěstí mu moc nepřálo a už v první jízdě Kubu potkal pád, který ho donutil odstoupit. Co se stalo? Dočteš se v článku.

Jezdec: Jakub Nekoranec

Datum závodu :

17. 9. 2022

Název podniku :

Novamotocross cup
Klášterec nad Orlicí

Kategorie :

Junior 13 - 21 let

Celkové umístění: 

-

 

    Den před závody jsem se rozhodoval, jestli vůbec pojedu. Byl jsem poměrně dost nemocný, jelikož se ale jednalo o můj domácí závod, tak jsem se rozhodl zúčastnit.

    Celou noc pršelo a už od rána panovalo hrozné počasí. Kvůli tomu byla trať v katastrofálním stavu, ale na trénink jsem vyrazil, jelikož potřebuji trénovat na blátě. Jízda mi docela šla a i přes náročný terén a můj zdravotní stav mě trénink bavil.

    Start do kvalifikace se mi docela povedl. Pohyboval jsem se kolem 7. místa. Jenže po 2 kolech mně došla páska v rolfech a já byl nucen odhodit brýle. Každé následující kolo bylo pro mě a moje oči utrpením. Dokázal jsem se dostat na 5. místo a dojíždět jezdce na místě 4. pozici. Soupeře se mi podařilo předjet, ale při nájezdu na velkou lavici se mu podařilo mi předjetí vrátit a já tak kvalifikaci dojel na 5. místě. Po přijetí do depa mě hrozně pálily a zároveň bolely oči, ale jinak jsem byl s kvalifikací spokojený.

    První rozjížďka pro mě dopadla katastrofálně. Jeden jezdec mi hned po startu najel do předního kola, já jsem spadl a následně mi ještě jiný jezdec škrtl o hlavu. Kvůli jezdci, který mi přejel motorku, se ohnula podsedlovka a zlomil zadní blatník a tím pro mě závod skončil.

 

Text: Jakub Nekoranec

1. místo: Dominik Erik Rochl
2. místo: Jan Štach
3. místo: Richard Skřejpek

 

Fotogalerie: Negativní emoce z Klášterce

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz