Nejdřív vybíjená, potom motokros

30.05.2022 09:58

    Tak takhle vypadal nabitý týden Matyho Vinklera. V pátek se zúčastnil školního utkání ve vybíjené a následně vyrazil na sobotní závody do Bělé u Jevíčka. Únava byla bezpochyby znát. Jak se s tím Maty popral. Dočteš se v článku.

Jezdec: Matyáš Vinkler

Datum závodu :

14. 5. 2022

Název podniku :

Nova motocross cup
Bělá u Jevíčka

Kategorie :

65ccm

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Celý týden byl pro mě fyzicky náročný. Každé ráno od 7:00 hodin jsem se spolužáky trénoval v tělocvičně na okresní kolo ve vybíjené a v pátek se v Litomyšli zúčastnil turnaje. I přes únavu jsem v pátek v podvečer odjel do Bělé u Jevíčka na třetí závod Nova motocross cupu.
    Trénink jsem absolvoval na opravené motorce, která mě potrápila jak v Opatově, tak v Třemošnici. Jela výborně a zdá se, že se závadu podařilo odstranit.
    Pořadatel pro kategorie 50 a 65ccm část tratě vynechal, a i proto jsem si do kvalifikace a závodu vzal druhou motorku, na které mám jiný převod. V kvalifikaci jsem si vyjel čtvrtý nejrychlejší čas, což bylo moje maximum.
    Start první rozjížďky se nepovedl a v první zatáčce jsem byl na sedmém místě. Postupně se mi čelo závodu vzdálilo a já i přes pocit únavy zatnul zuby a snažil se své místo udržet.
    Do druhé rozjížďky jsem odstartoval pátý. Asi v půlce jsem podlehl jezdcům, kteří na mě celou dobu tlačili. I ve druhé rozjížďce jsem dojel na sedmém místě. Po celu dobu jízdy mě už ale vážně trápila únava. Bylo tedy lepší závod dokončit a urvat nějaké body.
    Na konec musím zmínit, že součet obou rozjížděk mě posunul na průběžné 4. místo v žebříčku.

Text: Matyáš Vinkler

 

1. místo: Dominik Hasoň
2. místo: Tomáš Glogar
3. místo: Patrik Celba

 

Fotogalerie: Nejdřív vybíjená, potom motokros

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz