Několik "poprvé" pro Klárku Černou

28.03.2022 10:59

    První závod letošní sezóny, první závod na nové motorce, první závod za REGION RACING. To byl sobotní Karlín v podání Klárky Černé. Jak se jí dařilo se dozvíš v článku.

jezdec: Klára Černá

Datum závodu :

26. 3. 2022

Název podniku :

IV.ročník memoriálu Petra Antoše - Karlín

Kategorie :

ŽENY

Celkové umístění: 

8. místo

 

    Jednalo se o první závody letošní sezóny, první závod na nové motorce a první závod za tým REGION RACING, takže jsem se opravdu těšila.
    Mým cílem v úvodním tréninku bylo zjistit, co mám kde na trati očekávat. Trať v Karlíně znám, ale povrch byl místy dost mokrý, takže šlo hlavně o to, najít si vhodnou stopu. V kvalifikaci už jsem si byla jistější, jak sama sebou, tak tratí.
    Do první rozjížďky kategorie „ŽENY“ jsem nastupovala z osmého kvalifikačního místa. Odstartovala jsem na 5. místě a postupně se propadla na místo sedmé. Trať začínala být poměrně rozbitá, což značně komplikovalo situaci závodu. V předposledním kole mě předjela rychlejší soupeřka a já skončila v cíli na 8. místě.
    Do druhé jízdy jsem odstartovala jako šestá, ale hned v první zatáčce byl pád vícero motorek, kterému jsem se sice vyhnula, ale stálo mě to jednu pozici. Trať už byla opravdu rozbitá, stejně tak zapadající slunko přímo proti očím mi na výkonnosti moc nepřidalo. Asi ve třetím kole mě předjela rychlejší soupeřka a já se znovu ocitla na 8. místě, na kterém jsem i dojela do cíle.
    V celkovém hodnocení 8. místo. Závod hodnotím pozitivně. Díky tomuto závodu jsem zjistila, že musím na motorce provést určité změny. Stejně tak jsem zjistila, kde mám mezery v technice, na kterých musím zapracovat. Pevně věřím, že právě tyto změny a moje odhodlání se zlepšovat, povedou k lepším výkonům na trati.

Text: Klára Černá

1. místo: Barbora Laňková
2. místo: Karolína Boušková
3. místo: Wiktoria Kupczik

Fotogalerie: Několik "poprvé" pro Klárku Černou

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz