Nekoranec a jeho nešťastná premiéra v Dalečíně

09.06.2022 11:05

    Kuba Nekoranec si své další poprvé odškrtl i na dalečínské jedničce. Velkých skoků se nebál a moc se sem těšil. Bohužel se mu ale jedna pasáž stala osudnou. I přes utrpěný pád se rozhodl v závodění pokračovat. Jak to potom probíhalo dál? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Jakub Nekoranec

Datum závodu :

22. 5. 2022

Název podniku :

Chalupa cup - Dalečín I.

Kategorie :

AMA MX2

Celkové umístění: 

-

 

    Do Dalečína na I jsem se neskutečně těšil. Sice se mi nikdy nenaskytla možnost zde jezdit, ale jelikož jsou skoky mojí předností, tak jsem si byl jistý, že si zajedu skvělý závod. V tréninku se mi to potvrdilo. Trať byla perfektně připravená a už od prvního kola jsem si jízdu užíval. Pomalu jsem si zkoušel různé stopy a jediným problémem se pro mě staly proskakováky. Na kvalifikaci jsem se těšil.
    Už od začátku kvalifikace jsem byl naštvaný. Schválně jsem sledoval kvalifikaci kategorie přede mnou, abych věděl, z jaké strany mám před start najet. Chtěl jsem vyjíždět jako jeden z prvních, aby mě nezdržovali pomalejší jezdci. Bohužel pán, který nás pouštěl, začal pouštět z druhé strany než u minulých závodníků, Vyjížděl jsem tedy jako jeden z posledních a musel se dostávat před jezdce přede mnou. V druhém kole ale přišel velký pád za proskakováky a já ze začátku jen čekal na lékařskou pomoc. Kvůli velkému šoku jsem totiž vůbec nemohl hnout svým tělem. Nicméně jak čas plynul, tak šok odezněl a mně se nějaká síla vrátila. Se značnou bolestí v rameni a kostrči jsem vstal a jinak se vše zdálo být v pohodě.
    Během polední pauzy jsme celou dobu přemýšleli, zda nastoupím do první rozjížďky. Byla by to přece jenom velká škoda nenastoupit na tak pěkně připravenou trať. Do první rozjížďky jsem tedy nastoupil, ale jízda už nebyla taková jako předtím. Kvůli bolesti v rameni jsem se na motorce necítil vůbec dobře a taky to tak vypadalo. Po chvíli přišel další pád, který už ale nebyl tak velký jako ten první. Díky němu jsem si však uvědomil, že v téhle kondici nemůžu dál pokračovat a musím tedy ze závodu odstoupit. Musím říct, že se mi letos na obou dalečínských tratích nedařilo a měl jsem tady i trošku smůly.

Text: Jakub Nekoranec

1. místo: Ondřej Osička
2. místo: Jakub Hejkal
3. místo: Matouš Gurecký

 

Fotogalerie: Nekoranec a jeho nešťastná premiéra v Dalečíně

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz