Nekoranec závodil na Chalupa cupu v Dalečíně

18.05.2022 12:04

    Jakub Nekoranec závodil na Chalupa cupu v Dalečíně. Ačkoliv ho během jízd potkaly nějaké nepříjemnosti, závod dojel. Více v článku.

Jezdec: Jakub Nekoranec

Datum závodu :

24. 4. 2022

Název podniku :

Chalupa cup – Dalečín II.

Kategorie :

AMA MX2

Celkové umístění: 

9.místo

 

    Do Dalečína jsem jel nejistý, hlavně protože všude psali, jak bude celý den pršet a i to tak vypadalo, protože koncem cesty do Dalečína poprchávalo. Nakonec ale před tréninkem pršet přestalo, a tak to zůstalo po celý den závodu. Jelikož se mi trénink líbil, tak jsem se těšil i na kvalifikaci, kterou jsme odjeli na perfektním povrchu a ani rychlost nebyla špatná. Nakonec se mi povedlo zajet 3 nejlepší výsledek s tím, že na druhého chybělo 200 setin a na prvního necelá vteřina.
    První rozjížďka ale nedopadla vůbec podle mých představ. Po startu jsem byl kolem pátého místa, což bylo super, protože starty jsou moje nejslabší stránka, avšak v druhé zatáčce po startu přišel docela tvrdý pád při neúspěšném pokusu se dostat na čtvrté místo. Než jsem se sesbíral, tak skoro všichni jezdci odjeli a já vyjížděl tak na 22. místě, dostal jsem se ale docela rychle do tempa a dohnal to na 11. místo. Když jsem ale zkoušel předjet jezdce na 10. místě na skoku, tak místo toho abych ho předjel jsem heftem škrtnul o jeho blatník a já šel k zemi ještě tvrději než předtím a k tomu všemu mě předjelo tak 8 jezdců. Do konce závodu zbývali už jen 2 kola a mně se podařilo předjet ještě asi 4 jezdce a dojet na konečném 16. místě z čehož jsem byl následně hodně zklamaný.
    Druhá rozjížďka byla krom startu podstatně lepší. Po startu jsem byl kolem 12. místa, potom jsem se pomalu probojovával dopředu a dostal se na 6. místo, ale než jsem všechny ty jezdce předjel, tak jezdci v prvních pozicích mi podstatně ujeli. Celkově z toho vyšlo 9. místo.

Text: Jakub Nekoranec

 

1. místo: Michal Vaculík
2. místo: Václav Dohnálek
3. místo: Jakub Hejkal

Fotogalerie: Nekoranec závodil na Chalupa cupu v Dalečíně

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz