Nekoranec závodil v Heřmanicích

22.10.2022 18:57

    Kuba Nekoranec zavítal na poslední závod Meteorit cupu, který se konal na trati v Dolních Heřmanicích. Celým dnem ho doprovázely špatné starty, ale v obou rozjížďkách se vždy dokázal prokousat dopředu. V článku se dozvíš více.

Jezdec: Jakub Nekoranec

Datum závodu :

8. 10. 2022

Název podniku :

Meteorit cup
Dolní Heřmanice

Kategorie :

Ama MX2

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Trať v Heřmanicích mám rád, takže jsem se na závody těšil. Na trénink jsem vyjel s normálními brýlemi. Kvůli nadměrné mlze jsem se však po 2 kolech musel vrátit pro rolfy, jelikož jsem nic neviděl. I přes to jsem si ale zbytek tréninku na trochu klouzavém povrchu užil.

    V kvalifikaci už byla mlha skoro pryč a já si tak na dobrém povrchu trať užíval. Bohužel se mi ale nepovedlo zajet rychlé kolo a bylo z toho 6. místo.

    Do první rozjížďky jsem odstartoval hrozně, a to na 24. místě. To pro mě znamenalo stíhací jízdu. Na trati se mi dařilo předjíždět jezdce za jezdcem a dostat se až na 10. místo. Dokonce jsem dojel asi dalších 5 jezdců, ale bohužel už nezbýval čas na předjetí. S jízdou jsem byl spokojený, a navíc se mi podařilo zajet nejrychlejší kolo z celé mé kategorie.

    Do druhé rozjížďky jsem se na startu o něco polepšil, vyjížděl jsem ze 14. místa. Opět jsem se tedy probojovával dopředu. Tentokrát se mi povedlo dostat až na 2. místo, na kterém jsem dojel až do cíle, s čímž jsem byl spokojený.

 

Text: Jakub Nekoranec

1. místo: Sebastian Skopal
2. místo: Matouš Gurecký
3. místo: Radim Dokulil

 

Fotogalerie: Nekoranec závodil v Heřmanicích

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz