Nekoranec závodil v Trutnově

13.09.2022 21:47

    Na Motocross cupu v Trutnově byl k vidění i Kuba Nekoranec. Štěstí mu v ten den moc nepřálo a se svojí jízdou nebyl moc spokojený. V článku si přečti, proč tomu tak bylo a co se Kubovi všechno stalo.

Jezdec: Jakub Nekoranec

Datum závodu :

3. 9. 2022

Název podniku :

Motocross cup - Trutnov

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění: 

10. místo

 

    Na trať jsme vyjížděli jako první, takže kvůli výraznému kropení byl trénink dost na blátě. Nicméně mi to zas tolik nevadilo a i přes to jsem si jízdu užil.
    V kvalifikaci jsem měl dobrou reakci. Když už to vypadalo, že bych mohl být po startu vepředu, bohužel jsem měl kontakt s jedním z jezdců. Ten mě vytlačil a já tak ze startu vyjížděl skoro jako poslední. Docela se mi však dařilo předjíždět soupeře a dojel jsem tak na 12. pozici.
    Do prvního rozjížďky nám trať hodně nakropili a já se rozhodoval mezi dvěma slídami nebo rolfy. Nakonec jsem zvolil slídy, což byla chyba. Měl jsem dost dobrý start asi kolem 5. místa. V třetí zatáčce po startu přede mnou zrovna upadl jezdec v koleji, ve které jsem jel. Než jsem se vymotal bez toho, abych ho přejel, spousta jezdců mě předjela. Po pár kolech jsem se dostal na 10. pozici, ale kvůli zašpiněným brýlím jsem skoro nic neviděl, a proto jsem raději do cíle dojel na jistotu.
    Do druhé rozjížďky jsem měl už horší start a téměř celou jízdu se snažil předjet jezdce přede mnou. Asi tři kola do konce se mi to podařilo, ale ostatní soupeři už byli moc daleko a já tak dojel do cíle opět na 10. místě.

Text: Jakub Nekoranec

1. místo: Rochl Dominik
2. místo: Šrýtr Vilém
3. místo: Rýdl Dominik

 

Fotogalerie: Nekoranec závodil v Trutnově

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz