Nekoranec zlepšuje svoje slabiny

30.05.2022 20:14

    Kuba Nekoranec se zúčastnil dalšího závodu Nova cupu v Bělé u Jevíčka. Nezahálel a trénoval starty, které mu dělaly takový problém. Rozhodně to přineslo ovoce a tentokrát se od startu odlepoval na předních pozicích. Více v článku.

Jezdec: Jakub Nekoranec

Datum závodu :

14. 5. 2022

Název podniku :

Nova motocross cup
Bělá u Jevíčka

Kategorie :

Junior 13-20 let

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Celý týden jsme si mysleli, že na závody nebudeme moct vyrazit kvůli čekání na díly na opravu motorky. Nicméně díly přišly a díky mému taťkovi, který na tom pracoval až do 2 hodin ráno, jsme na závody úspěšně vyjeli. Nicméně jsem v Bělé nikdy na trati nebyl, tak jsem byl zvědavý, zda mi trať sedne. Hlavní cíl v tréninku bylo hlavně motorku se skoro novým motorem zajet a seznámit se s tratí. Trať mi nakonec celkem sedla a trénink jsem si užil.
    V Nova cupu se jezdí kvalifikace ze startu, což je pro mě spíše nevýhoda než výhoda. Musím ale říct, že po nekonečném trénování startů se mi konečně dneska dařilo startovat na předních pozicích. Nicméně starty jsou i nadále moje nejslabší stránka, takže se na ně budeme zaměřovat i v budoucnu. Kvalifikaci jsem odstartoval okolo 7. místa. Hnedka po startu jsem se dostal na 6. místo s tím, že jsem celou dobu závodil o 5. pozici. Bohužel jsem ale 2 kola před koncem spadnul a ztratil tím 3 pozice a dojel naštvaný na 9. místě.
    Do prvního závodu jsem tedy nastupoval devátý, z čehož jsem nebyl moc nadšený. Start se mi ale opět povedl kolem 8. místa s tím, že v druhé zatáčce po startu se mi podařilo předjet dost jezdců a já jel tak na 5. místě. Svou pozici jsem si celou dobu hlídal, i když na mě doléhal soupeř za mnou. Úspěšně jsem mu odolával až do posledního kola, kde jsem v jedné zatáčce, která mi na trati sedla, nedobrzdil a ze zatáčky vyjel. Závodník za mnou mě tedy předjel a já dojel na 6. místě.
    V druhé rozjížďce se opakoval podobný scénář. Odstartoval jsem ale značně líp než v první jízdě a to na 5. místě. Už od začátku jsem nasadil rychlé tempo a udělal si tak slušný náskok. Ke konci mi ale začaly docházet fyzické síly a jezdec za mnou mě postupně začal dojíždět. Mezitím v předposledním kole jezdec na čtvrté pozici spadnul, ale mně se ho bohužel nepovedlo předjet. Zatím co jsem bojoval o předjetí jezdce přede mnou, tak mě dojel jezdec za mnou. Osudným se potom stal okolečkář, u kterého jsem nevěděl, zda v zatáčce půjde na venek či na vnitřek. Bohužel šel tedy na venek a já jel taky na venek a mezitím nás všechny 3 objel jezdec, který byl celý závod za mnou. V posledním kole se mi podařilo předjet alespoň toho jezdce, který spadnul. Nicméně mi to v další zatáčce vrátil zpátky a já dojel na 6. místě.
    I když byl celkový výsledek horší, než jsem si představoval, tak jsem ze závodů nadšený. Hlavně kvůli tomu, že jsem celý závod závodil s jezdci, kteří byli například v Opatově do 10. místa. Podle mě mi to dalo hodně zkušeností, které využiju v dalších závodech.

Text: Jakub Nekoranec

1. místo: Matěj Holub
2. místo: Radek Novák
3. místo: Vojta Souček

 

Fotogalerie: Nekoranec zlepšuje svoje slabiny

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz