Nemocný Kučera v Pacově

05.11.2021 09:48

    Míra Kučera se i přes nemoc rozhodl odjet MMČR juniorů v Pacově. Po celý den se necítil dobře a pral se hlavně se svým tělem. Jakého výsledku se za těchto okolností dočkal? Dozvíš se v článku.

jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

26. 9. 2021

Název podniku :

MMČR junior - Pacov

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

18. místo

 

    Pacov považuji za svou oblíbenou trať a jedu tam vždycky rád. Bohužel jsem byl celý týden před závody nemocný a tréninku jsem moc nedal a ani v den závodu jsem se necítil dobře.
    Trať byla jako vždy perfektně připravená a já jsem zkoušel co vydržím při postupném zatížení. V tréninku jsem se snažil zajet rychlá kola, ale moc se mi to nedařilo a ztrácel jsem docela dost času na nejrychlejšího jezdce. Nakonec jsem ze sebe vymáčkl 25. čas, za mě nic moc.
    Do první rozjížďky jsem odstartoval okolo 19. místa. S tempem jízdy jsem se nedokázal vyrovnat a tréninkový výpadek byl znát a já se propadal postupně až na 24. místo. V posledních dvou kolech jsem se posunul na konečnou 23. příčku. Byl jsem celkem vyřízený a z výsledku zklamaný, ale co se dalo čekat při ještě nevyléčené viróze.
    Do druhé jízdy jsem nakonec nastoupil. Start byl o něco lepší asi okolo 17. pozice. V úvodu jsem ztratila 2 pozice, ale potom jsem využil kolize dvou jezdců přede mnou. Posunul jsem se opět o nějaké pozice dopředu a snažil se ze sebe vymáčknout, co šlo, abych pozice udržel. S vypětím všech sil jsem nakonec do cíle dorazil na 16. místě, kdy to pro mě v posledních pěti kolech nebylo vůbec jednoduché.
    Celkově jsem obsadil 18. příčku a získal nějaké body, za což jsem byl v daném stavu opravdu rád.

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Závrský Martin
2. místo: Kučeřík Dominik
3. místo: Klamt Tadeáš

 

Fotogalerie: Nemocný Kučera v Pacově

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz