Přibyl závodil v Nové Pace

09.06.2022 11:28

    Nepřízeň počasí na Motocross cupu v Nové Pace vytvořila na trati pořádné bláto, které potrápilo nejednoho závodníka. Jak si s takovými podmínkami poradil Radek Přibyl? Dočteš se v článku.

Jezdec: Radek Přibyl

Datum závodu :

28. 5. 2022

Název podniku :

Motocross cup - Nová Paka

Kategorie :

Hobby MX1

Celkové umístění: 

17. místo

 

    Na závody jsem se těšil, trať se na první pohled zdála být dobrá, bohužel vše později pokazilo počasí.
    Na trati v Nové Pace jsem startoval poprvé. Moji skupinu spojili do tréninku se skupinou Hobby MX2, takže se trénink odjel v hojném počtu a k tomu na pořádně blátivém povrchu, což mi moc nesedí.
    Během rána už ale vysvitlo sluníčko a já doufal, že trať trochu oschne a závody si užiji. Nicméně ještě před kvalifikací začalo pršet, a dokonce i celá moje kvalifikace se odjela za deště. Takže nejen že jsme byli všichni mokří, ale ještě navíc pěkně špinaví. V kvalifikaci jsem bral 17. místo.
    Vzhledem k počasí jsem se moc netěšil do hlavního závodu. Rozjížďky se startovaly pomocí gumičky a můj start do první jízdy nebyl špatný. Pohyboval jsem se někde okolo poloviny závodníků, ale na blátě se mi moc nedařilo, a tak jsem se o pár míst propadl. V cíli z toho bylo opět 17. místo.
    Do druhé jízdy byl již povrch téměř ideální. Odstartoval jsem opět celkem dobře a já se držel někde uprostřed startovního pole a udržoval tempo s jezdci přede mnou. Bohužel asi po druhém kole byla jízda zastavena kvůli pádu jednoho z jezdců a start se pak opakoval. Druhý start do druhé jízdy už se mi vůbec nepovedl, a ještě navíc jsem se připletl do kolize s jinými jezdci a upadl jsem. Než se mi z toho podařilo vymotat a nastartovat motorku, tak jsem si vytvořil velkou ztrátu. Celý závod jsem se to snažil dohnat, ale v cíli z toho bylo opět 17. místo.

Text: Radek Přibyl

1. místo: Jaroslav Vopršal
2. místo: Lukáš Duleba
3. místo: Halbich

 

Fotogalerie: Přibyl závodil v Nové Pace

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz