Nešťastný závod pro Přibyla

06.11.2021 18:16

    Radek Přibyl se zúčastnil již 14. ročníku Poháru obce Hajany. Bohužel nebyl schopen dojet ani jednu závodní rozjížďku, jelikož si přivodil zranění kolene. Více o jeho pocitech z jízdy si přečti v článku.

jezdec: Radek Přibyl

Datum závodu :

16. 10. 2021

Název podniku :

14. ročník pohár obce Hajany

Kategorie :

Hobby MX1

Celkové umístění: 

-

 

    Když jsem na závody jel, tak jsem si myslel, že to nebude nic velkého. Nicméně opak byl pravdou, a nakonec dorazilo přes 250 motorek. To byl důvod, proč se strniště (trať) rychle rozbíjela. Ze závodu nemám dobrý pocit, protože jsem nedojel ani jednu rozjížďku..
    Trénink proběhl rovnou i jako kvalifikace, a tak jsem se již od začátku snažil zajet co nejrychlejší kolo. Povrch byl ideální, takže jsem si jízdu užíval.
    Start jsem neměl moc dobrý, a tak jsem se snažil stahovat ze zadních pozic. Již během prvního kola jsem se dostal před několik jezdců, a jelikož jsem měl docela dobré tempo, snažil jsem se stahovat dál. Bohužel již ve druhém kole mě potkal pád, při kterém jsem blbě upadl na nohu. Louplo mi v koleni a byl jsem proto nucen z jízdy odstoupit. Do druhé jízdy jsem tím pádem už ani nenastoupil. Cestou domů jsem se zastavil v nemocnici na rentgen kolena a doktor mi nařídil klidový režim.

Text: Radek Přibyl

1. místo: Petr Berdych
2. místo: Roman Tintěra
3. místo: Zdeněk Kvasník

 

Fotogalerie: Nešťastný závod pro Přibyla

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz