Neuvirt po delší době opět na supermotu

26.08.2021 21:32

    Filip Neuvirt se zúčastnil dalšího supermoto závodu pod křídly Motoriders. Jak se mu po závodní přestávce dařilo? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Filip Neuvirt

Datum závodu :

29. 7. 2021

Název podniku :

Motoriders Písek

Kategorie :

A Supermoto

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Po delší odmlce kvůli rodině jsem se celý natěšený přihlásil do dalšího závodu skvělé party Motoriders.
    V tréninku jsem zkusil nasadit jinou zadní pneumatiku, na které jsem ještě nejel. Půl dne jsme potom trošku dolaďovali motorku, ale před závody se nám naštěstí problém povedlo vyřešit. Bohužel, jak je u mě zvykem, kvalifikace nebyla podle mé představy. Proto jsem musel startovat až z druhé řady.
    Závod se jel jenom na jednu rozjížďku, a tak byl pro všechny důležitý start. Ten se mi sice povedl a kousl jsem se na 4. místo, ale po cca půlce rozjížďky bylo nutné jízdu zastavit kvůli pádu a start se musel opakovat. Opakovaný závod byl ke všemu ještě zkrácený a já odstartoval až na 5. místě. Do cíle se mi však povedlo dojed na 4. pozici.
    Těším se na další závod Motoriders, kde, jak doufám, budou moje výsledky o něco lepší, a hlavně už zajedu kvalifikaci podle představ.

Text: Filip Neuvirt
 

1. místo: Erik Provazník (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Filip Zíka
3. místo: Nikola Stará

Fotogalerie: Neuvirt po delší době opět na supermotu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz