Neuvirt po půl roce zpátky na supermotu

25.05.2021 13:35

    Filip Neuvirt neseděl půl roku na SM motorce, i tak vyrazil na svůj první závod sezóny. Více v článku.

Datum závodu :

3.5.2021

Název podniku :

MOTORIDERS

Kategorie :

Skupina A

Celkové umístění: 

1. místo

 

    "Poprvé v letošním nelehkém roce jsem vyrazil na závody Motoriders. Byl to pro mě úplně nový seriál. Jezdí se ve skupinách podle časů, a to společně i se silničními motocykly a bez terénu. Ráno jsem byl hodně nervózní, protože víc než půl roku bez SM motorky. Navíc rovnou v novém seriálu a mezi jezdci, které jsem neznal. V prvním tréninku byla ještě poměrně zima, takže respekt k zatím studenému asfaltu byl obrovský, ale i tak se mi podařilo zajet nejrychlejší čas. Další tréninky a kvalifikace se mi dařilo vylepšovat svůj čas a držel jsem si první místo. Závodní rozjížďka byla jenom jedna na konci dne, únava už byla na mě znát, ale těšil jsem se, že se ještě svezu. Odstartoval jsem první a doufal jsem, že si zazávodím s mým kamarádem Mirou Tájkem, ten ale bohužel upadl. Jezdci za mnou byli o něco pomalejší, a tak jsem s náskokem mohl dojet do cíle na prvním místě. Z celého dne jsem byl nadšený, jak z výborné organizace týmu Motoriders, tak lidí kolem. Nejvíc mě ale potěšily moje pocity z jízdy na motorce. Doufám, že se situace uklidní a co nejdříve si budeme moci zajezdit na takovýchto závodech." řekl k závodu Filip.

1. místo: Filip Neuvirt
2. místo: David Zábranský
3. místo: David Koníček

Fotogalerie: Neuvirt po půl roce zpátky na supermotu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz