Neuvirt ukončil sezonu s velkým štěstím

29.09.2021 17:34

    Filip Neuvirt se ještě na poslední chvíli rozhodl, že se zúčastní posledního podniku seriálu Motoriders. Posléze však zjistil, že se mu jeho volba docela vyplatila. Jak tedy závod v podání Filipa dopadl? Dočteš se v článku.

jezdec: Filip Neuvirt

Datum závodu :

7. 9. 2021

Název podniku :

Motoriders - Písek

Kategorie :

A Supermoto

Celkové umístění: 

1. místo

 

    Den před závody jsem ještě odpoledne nevěděl, jestli mi vyjde čas na závody odjet, ale nechtěl jsem si nechat ujít perfektní seriál Motoriders. Když bylo rozhodnuto, že jedu, musel jsem honem naházet věci do auta a doufat, že se na motorce bez přípravy a se starou gumou nic nestane.
    V tréninku jsem nebyl spokojen s nastavením tlumičů, které už si zaslouží repasi. Ale řekl jsem si, že poslední supermoto závody v letošním roce už nějak doklepu. :)
    Do závodu jsem startoval ze 4. pozice. Kvalifikaci vyhrál Erik, který musel kvůli technické poruše odstoupit, a tudíž byl přede mnou skvěle jedoucí Jan Ulman a Boss Motoriders Patrik Homola. Odstartoval jsem za Ulmanem, ale ten se mi vzdaloval a já se nemohl dostat do tempa. Asi v pátém kole mě předjel i Patrik Homola a já se posunul na trojku. Od půlky závodu už mi začala odcházet zadní guma, kterou jsem nechal starou. Všechna moje síla šla tedy do toho, abych neudělal chybu. Patrik před koncem odstoupil a já jsem po projetí cílem na druhém místě zjistil, že Ulman se do pořadí nepočítal, takže jsem se dostal na první místo velkým štěstím :D
    Tuto supermoto sezonu bych měl ukončenou třešničkou na dortu a teď začnou přípravy na 2022, kdy bych se chtěl věnovat hlavně seriálu Motoriders.

Text: Filip Neuvirt

1. místo: Filip Neuvirt (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Zehnal Martin
3. místo: Tesárek Vojta

 

Fotogalerie: Neuvirt ukončil sezonu s velkým štěstím

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz