Neuvirt v Hrušovanech pátý

02.09.2021 10:40

    Filip Neuvirt závodil na Supermotu v Hrušovanech nad Jevišovkou. Na oblíbeném závodě dojel pátý. Více v článku.

jezdec: Filip Neuvirt

Datum závodu :

8. 8. 2021

Název podniku :

Supermoto
Hrušovany nad Jevišovkou

Kategorie :

S1

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Hrušovany nad Jevišovkou považuji každý rok jako třešničku na dortu. Je to pro mě úžasná show a skvěle zorganizovaná akce Tomáše Ševčíka a jeho týmu. Nemohl jsem se dočkat!
    V tréninku se mi jelo dobře, ale podle časů jsem se pohyboval v druhé půlce třídy S1, s tím jsem spokojený. V kvalifikaci jsem si chtěl zlepšit čas, ale nepovedlo se mi ani jedno kolo a já zůstal předposlední. Po hrozné kvalifikaci už mě uklidňovalo jen to, že hůř už to nepůjde. (smích)
    Startoval jsem zezadu a postupně se prokousával dopředu. Cílem jsem projel jako desáty. Druhá jízda se konala už v neděli a bylo mi jasné, že musím dobře odstartovat. To se mi povedlo a na konci prvního kola jsem byl ze 14. místa na startu na 8. místě. Podařilo se mi předjet ještě jednoho jezdce. V cíli sedmé 7. místo v těsném závěsu za soupeřem.
    Třetí rozjížďku jsem bojoval o 6. místo, ale jezdci přede mnou měli ošklivý pád, naštěstí vše bez většího zranění. Podařilo se mi dostat se na 5. místo a na něm závod dojet do cíle.
    Hrušovany a realizační tým jako každý rok nezklamali! Byl to skvělý víkend!

Text: Filip Neuvirt

1. místo: Erik Provazník (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Miloš Řihák
3. místo: Jan Drkoš

Fotogalerie: Neuvirt v Hrušovanech pátý

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz