Neuvirt závodil v Moravském Krumlově

22.08.2022 13:41

    "jihomoravské monte carlo" navštívil i Filip Neuvirt. Nejprve byl z rychlé tratě trochu překvapený, ale hnedka se dostal do tempa a užíval si metry na trati. Jak závod popsal svými slovy, se dočteš v článku.

Jezdec: Filip Neuvirt

Datum závodu :

17. 7. 2022

Název podniku :

Supermoto Moravský Krumlov

Kategorie :

S1

Celkové umístění: 

8. místo

 

    Na závod jsem se velmi těšil, protože to byla pro všechny novinka, a tak jsem byl zvědavý, co pro nás team pořadatelů připraví.
    Zprvu jsem byl překvapený, jak je moc trať rychlá a náročná na přesné brždění. První trénink byl jen o hledání brzdných bodů. Další trénink už mi šel o poznání lépe, ale stále jsem nemohl trefit optimální stopu.
    Jelikož se mi kvalifikace, jak už je obvyklé, nepovedla, startoval jsem až z 10. místa. Starty se mi ve všech rozjížďkách nedařily, a tak jsem se každý závod musel prokousávat zezadu. Na trati, kde bylo velmi obtížné předjíždět jsem si předjíždění soupeřů velmi užíval. Bohužel ne vždy jsem stihl dostat se na pozici, kterou jsem chtěl, ale závody jsem si užil. Každý podnik pořádaný Tomášem Ševčíkem a jeho teamem je prostě skvělý, a tak doufám, že se příští rok tato akce bude opakovat.

Text: Filip Neuvirt

1. místo: Rudolf Bauer
2. místo: Erik Provazník (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Petr Ludvík

 

Fotogalerie: Neuvirt závodil v Moravském Krumlově

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz