Nevinný pád ukončil Kroutilovi závod

21.06.2021 14:40

    "Byl to takový nevinný pád..." řekl Ondra Kroutil. Více v článku.

Jezdec: Ondřej Kroutil

Datum závodu :

5.6.2021

Název podniku :

CAMS Šiklův Mlýn

Kategorie :

E2

Celkové umístění: 

nedojel

 

    Na první závod sezóny jsem byl velmi natěšený. Cítil jsem se dobře připravený, neboť téměř celou zimu jsme jezdili na pískovou trať do Břeclavi, kde jsme trénovali zatáčky, koleje, muldy a rychlost.
    Na start jsem se koncentroval a byl v zatáčce jako první. Celou dobu jsem vedl a jelo se mi dobře, necítil jsem únavu a celkově jsem si jízdu užíval. Můj velký náskok před ostatními jezdci a tah na branku předurčovali závod takto dokončit… jenže…
    Při výjezdu do kamenitého kopce jsem do předního kola chytil kámen a to mě katapultovalo přes řídítka. Byl to takový nevinný pád.. Nicméně mě motorka zalehla a poranila mi pravou ruku tržnou ránou. Chtěl jsem závod dokončit, ale to se nedalo. Byl jsem nucen odstoupit.
    Celkově mě tato událost mrzí a doufám, že příště budu mít větší štěstí. Tímto bych rád poděkoval týmovému kolegovi Pavlovi Kunešovi a Zdeňkovi Komárkovi za technickou pomoc.

Text: Ondřej Kroutil

1. místo: Kohl Václav
2. místo: Hybášek Stanislav
3. místo: Doležel Hynek

Foto: archiv Ondřeje Kroutila

Fotogalerie: Nevinný pád ukončil Kroutilovi závod

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz