Nezastavitelného Páchu zastavily pneumatiky

21.07.2021 12:53

    "Vyhrál jsem dámskou helmu, udělali si ze mě legraci kvůli špatně přečtenému jménu a pak jsem se vypnul..." Martin Pácha. Více v článku.

Jezdec: Martin Pácha

Datum závodu :

27.6.2021

Název podniku :

Meteorit Cup – Opatov

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění: 

6. místo

 

    V neděli jsme vyrazili na závod přeboru Meteorit cup do Opatova. Celý den byla trať v topu, za což patří poklona pořadatelům. Trénink jsem si užíval a v kvalifikaci zajel třetí místo ve spojených kategoriích Hobby MX1 a Hobby MX2. Parádní jízda.
    Na startu jsem dostal rady od republikového jezdce Denise Dvořáka, za které děkuji. Moje reakce byla dobrá, ale za žebříkem jsem dostal svíci, že mě to málem převrátilo a skoro jsem s sebou ještě vzal teamového kolegu Víťu Špačka. Dobrá rychlost a tempo mi zajistili, že jsem se dokázal probojovat až na druhé místo v cíli.
    Do druhé jízdy se mi Denisovy rady vyplatily. Po startu šestý flek. Později mě však zdržel soupeř, který si zašlápl motorku a než se mi ho podařilo objet, tak jsem přišel o tři pozice. A pak to přišlo… V dalším kole na dopadu jednoho ze skoků mi uklouzlo zadní kolo a vyjel jsem mimo trať na pneumatiky, což způsobilo můj pád. Po pádu jsem plival krev a mám zlomenou pravou klíční kost.
    Moje sezóna je momentálně na měsíc a půl pozastavená. Doufám, že budu brzy fit. Děkuji za skvělou péči záchranářům a všem co u mě byli. Děkuji za podporu REGION RACING teamu, přítelkyni, rodině a kamarádům.

Text: Martin Pácha

    Martine, přejeme Ti brzké uzdravení! Pevně věříme, že to byl poslední težký pád v Tvojí závodní kariéře! :-) Tým RR

Fotogalerie: Nezastavitelného Páchu zastavily pneumatiky

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz