Nikola Pěnička obsadil bednu na MMČR v Enduru v Hrobčicích

07.05.2014 13:58

    Text Nikola Pěnička

    "Píši report z víkendového závodu MMČR v Enduru v Hrobčicích. Na závody jsme přijeli v pátek až k večeru a tak jsem si stihl projít jen „rychlostku“, na enduro test již byla tma. Věděl jsem, že v prvním kole se testy neměří, ale přesto se pěší chůzí dá najít lepší stopa. V sobotu jsem startoval v 8:02. Trat obsahoval dva testy rychlostku (celá se odehrávala v lese, hodně rychlá + malý extrém), a enduro test (v sobotu byla půlka zrušená kvůli blátu, na neděli ho otevřeli celý, klasický enduro test zamotaný výjezd, sjezdy, kamení), a cca hodinový příliš nezáživný přejezd. První test se mi povedl a s Jířím Hádkem jsme se dělili o druhé místo. Po další testech jsem se propadl na místo 3. Přibližně v půlce závody Jirka zadřel, a já se dostal na místo druhé. Nevím proč ale začal jsem zpomalovat až mě dohnal a předehnal Jakub Hroneš. Ve výsledku nás dělilo pár vteřin. V neděli nám otevřeli celý enduro test, a tak se opět v prvním kole neměřil. Po rychlostce jsem měl náskok na Jakuba přibližně 9 vteřin, který jsem si držel 3 kola. Poté stejně jako v sobotu mě přestali vycházet zatáčky, a přišli malé pády. Jakub mě opět porazil. Obsadil jsem tedy za víkend 2x 3.místo ve třídě Enduro 1/ 2x 3.místo ve třídě pohár juniorů 125/ 2x 7.místo ve třídě absolutní junior bez rozdílu kubatur.  Mrzí mě to druhé místo, ale to jsou závody." 


Fotogalerie: Nikola Pěnička obsadil bednu na MMČR v Enduru v Hrobčicích

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz