Nikola Pěnička se pyšní titulem II. Vicemistr republiky v MMČR Enduro v E1 a Junior 125

11.09.2014 12:17

    Nejtěžší závod sezóny 2014 má enduro jezdec Nikola Pěnička za sebou. Jak závod probíhal? Čtěte dále. 

    Text Nikola Pěnička:

    "Tak píši report ze závěrečného podniku MMČR v Enduro, který se konal společně s Mistrovstvím Evropy v Uhlířských Janovicích. Na tomto závodu se rozhodovalo o celkovém pořadí jak v MMČR tak i v ME. Body jsme s kluky měli dosti podobné a tak se mohlo stát cokoli. Oproti klukům, se kterýma jsem bojoval o konečné pořadí jsem měl značnou nevýhodu. Já jsem jel MMČR a oni ME. Nevýhoda spočívá v tom, že MMČR jede až po ME a to znamená, že přede mnou startovalo 130 jezdců + holky a veteráni. To se na bažinaté trati dost projevilo. Ale o tom později. Na závody jsme přijeli už ve čtvrtek odpoledne, zabydleli se a načuchli atmosféru závodu :D. V pátek nás čekalo procházení rychlostních zkoušek a technická přejímka motocyklu. Závod se skládal ze tří kol, přičemž jedno trvalo cca 2hodiny a mělo 3 měřené testy. První cross test byl prakticky celý na odkloněné louce s dlouhými a hlubokými bažinami. Hned jsem věděl, že až do tohoto testu přijedu poprvé, bude téměř neprůjezdný. Dále byl Enduro test, ten byl velice pěkný, rychlý, ale zároveň náročný, obsahoval spoustu kamenů, kořenů, výjezdy sjezdy atd. Třetí test byl opět cross test, ten byl hodně rychlý s kouskem lesa, jinak celý na louce.

    V sobotu jsem startoval v 10:02, první cross test jsem odjel nad očekávání, docela dobře byl jsem na 4. místě za kluky z ME. Ale na přejezdu jsem si nechal nohu mezi kameny, uskočilo mi zadní kolo a koleno jsem si otočil. Nejhorší na tom je, že tohle koleno už mě budou 6. října operovat z důvodu utrženého menisku. Byla to opravu velká bolest, chvíli jsem nevěděl, jestli budu schopen pokračovat, zkusil jsem dojet alespoň do tankovačky, to byla asi hodina jízdy v dosti náročném terénu + enduro test. Test jsem jel celý v sedě a opravdu hodně dlouho. Do tankovačky jsem dojel, tam se o mě postarali, zchladili atd. a rozhodl jsem se dojet. V sobotu jsem dojel a to mě posunulo blíž k 3. místu absolutně. Ještě mi chyběla neděle, stačilo dojet a bylo to doma, to se mi také povedlo, dokončil jsem závod. Byl to můj nejtěžší závod v životě, sáhl jsem si opravdu na dno. To znamená, že za rok 2014 jsem obsadil 3. místo v MMČR Enduro třída E1 a totéž místo i ve třídě Junior do 20 let. Chtěl bych poděkovat Zdeňkovi Horovi (https://www.motohora.cz/) za perfektní tlumiče :). A mému teamu REGION racing cz za podporu.
Za 14 dní mě čeká poslední závod seriálu MMČR v Endurosprintu v Jiníně, nejsem si jist, jestli se ho zúčastním, protože momentálně sotva chodím.
S poděkováním a pozdravem Nikola Pěnička"

    Nikolo velká gratulace a děkujeme za super reprezentaci týmu. Brzké uzdravení.

 

 

 

Fotogalerie: Nikola Pěnička se pyšní titulem II. Vicemistr republiky v MMČR Enduro v E1 a Junior 125

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz