Nikola Pěnička startoval V Dolním Hradišti - MMČR Enduro

01.08.2014 11:15

    Enduro jezdec Nikola Pěnička se zúčastnil závodu v Dolním Hradišti. Jak to všechno dopadlo, čtěte dále.

    TEXT Nikola Pěnička:

    "Tak píši report z víkendového závodu MMČR v Enduru. Ve dnech 26-27. 7. 2014 se jelo MMČR v Enduru v obci Dolní Hradiště, nedaleko Plzně. Na závody jsme přijeli v pátek a šli jsme si projít testy. Okruh měl necelých 40km a obsahoval dva měřené testy. První test byl velice rychlí, lemoval břeh řeky Berounky a byl takřka celý v lese. Druhý test byl o poznání pomalejší na jízdu, odehrával se v korytě potoka. V sobotu jsem startoval v 10:00 a cíl nás čekal až v 17:00, oba testy se měřili již v prvním kole. Celý den se mi v rámci možností dařilo, jel jsem na 3. místě, ale nesměl jsem udělat chybu. Ta bohužel přišla, v předposledním testu jsem spadl (pár kotrmelců, pak mi motorka spadla do křoví a nešla nastartovat) chytil jsem 20 vteřin a to je příliš. Takže jsem obsadil 4. místo. V neděli se startovalo v 9 hodin. Přes noc zapršelo, takže to byla taková klouzačka v prvním kole. Na druhém testu jsem opět spadl a zradila mě psychika. Byl to nejhorší závodní den letošního roku a obsadil jsem 5. místo. Celkově však stále držím místo 3. Počasí nám vyšlo, pršelo jen přes noc, jinak slunce a 28 stupňů. :D. Mrzí mě špatná reprezentace týmu. :( Tento víkend jedu Hobby závody dvojic v Loukově u Semil. Další mistrák je poslední víkend v srpnu."

    Nikolovi gratulujeme a děkujeme za reprezentaci týmu :-).

zdroj foto: https://cardaha.rajce.idnes.cz/

 

 

Fotogalerie: Nikola Pěnička startoval V Dolním Hradišti - MMČR Enduro

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz