Nikola Pěnička ve Mšenu vybojoval bednu

27.08.2014 13:55

    Závod MMČR v Enduru se jel uplynulí víkend nedaleko Mělníka. V závodě se o co nejlepší umístění snažil jezdec Nikola Pěnička. A jak dopadl? 

    Text Nikola Pěnička:

    "Píši report z víkendového závodu MMČR v Enduru, které se konalo v obci Mšeno nedaleko Mělníka. Jedno kolo měřilo cca 55km a obsahovalo dva měřené testy. Cross test byl velice rychlý a prakticky celý na strništi. Enduro test byl o něco pestřejší, z 90% se odehrával v lese a byl hodně rychlý. Enduro i cross se jezdili okolo 5minut. Zbytek tratě byl přejezd, ve kterém byly zajímavé úseky jako sjezdy výjezdy apod. Ale převyšovali cesty a okraje lesů. Trať stěžovalo veliké množství prachu. V sobotu jsem startoval v 9:04 a čekali mě 4 kola, přičemž jsme na jedno kolo měli 83minut. Po prvním testu jsem byl na 4. místě, ovšem hned po enduro testu jsem se dostal na 3. místo, kde jsem vydržel až do konce závodu. V neděli jsem chtěl zkusit dosáhnout o stupínek výše, ale to se nepovedlo. Na enduro testu jsem dělal chyby, jako malé pády, vyjíždění z kolejí atd. to mě stálo cenné vteřinky a pohyboval jsem se prakticky do poslední kola na 4. místě. Pak ale vedoucí jezdec Patrik Markvart ošklivě havaroval na Enduro testu a závod dokončil s velkou ztrátou. To mě posunulo na 3. místo a tak jsem také závod dojel. Prakticky celý víkend nám nezapršelo, pár kapek spadlo v sobotu večer, ale to nestálo za řeč. Takže z toho vyplývá, že celkem podařený víkend :).Děkuji za podporu."

Fotogalerie: Nikola Pěnička ve Mšenu vybojoval bednu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz