Nikola Pěnička vybojoval 3. místa i se zraněným kolenem

18.07.2014 10:45

    Text Nikola Pěnička:

    "Minulí víkend 12-13. 7. 2014 se jelo MMČR v Endurosprintu. Závod se uskutečnil v sousedním Polsku a to ve městě Walbrzych. Před 14 dni jsem měl vážné zranění kolene, a v blízké době mě čeká operace. Tento závod jsem však nechtěl vynechat, protože bych přišel o body. Nějaký náskok na čtvrtého v pořadí mám a proto mě stačilo jen dojed. Pořadatelé nám připravili zajímavou trať o dvou měřených testech.  Jedno kolo trvalo 30minut a obsahovalo dva měřené testy. Cross test byl z části na místní MX trati, z části po louce a nechyběly ani umělé překážky. Enduro test byl velice kamenitý, nechyběli výjezdy, sjezdy a technicky náročné pasáže.

V sobotu jsme startovali v 10:30 a čekalo mě 7 kol. Koleno mě zlobilo, v nové ortéze se mi špatně ovládala motorka a tak jsem se ze začátku trápil. Po prvních dvou kolech jsem se do toho dostal, prášky na bolest zabrali a mohl jsem zkusit závodit. Nakonec 4. místo v E1 a 3. místo v Junior do 20 let. V neděli jsem startoval v 8:30 a čekalo mě už jen 5kol. Jelo se mi mnohem líp než v sobotu to co jsem ztrácel na odskokách a mezičkách, které jsem jen přejížděl (kvůli kolenu), jsem se snažil nahnat plynulou jízdou. Vyplatilo se a skončil jsem 3. v E1 a 3. v Junior do 20. Počasí nám vyšlo krásně - bylo teplo, ovšem neprášilo, se celý týden před závody pršelo a trať byla velice mokrá. Mým cílem bylo dojed a nakonec jsem si přivezl i pohár :). Příští víkend tedy 26.-27.7. mě čeká MMČR v Enduru. Operaci budu muset opět odložit. Tak uvidíme, jak to půjde."

    Nikolovi gratulujeme k výbornému výsledku i přes zranění kolene a děkujeme za reprezentaci. 

 

Fotogalerie: Nikola Pěnička vybojoval 3. místa i se zraněným kolenem

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz