Noční endurance očima Filipa Neuvirta

02.05.2022 21:43

    Filip Neuvirt odstartoval svojí supermoto sezónu nočním závodem endurance pod hlavičkou Motoriders. Závod nazval šíleností a jak to zvládl se dozvíš v článku.

Jezdec: Filip Neuvirt

Datum závodu :

11. 4. 2022

Název podniku :

Motoriders - Cheb

Kategorie :

3 h noční Endurace

Celkové umístění: 

2.místo

 

    Moje první letošní SM závody se odehrály v Chebu a rovnou trošku nestandartní. Jednalo se o Motoriders 3hodinový noční závod, takže pro mnoho z nás úplná novinka. Jeli jsem v týmu s naším bossem Erikem Provazníkem a Liborem Bednářem a všichni jsme byli zvědavý, jak noční závody zvládneme.
    Tréninky proběhly za krásného slunečného počasí a vše vypadalo, že bychom se mohli umístit na bedně. Závod jsem odstartoval já a až do cca 25 minuty jsem držel druhé místo kdy mě potkal technický problém s přední brzdou a musel mě rychle vystřídat Libor. Mezitím jsem měl čas opravit brzdu a já byl připraven na další moje střídání, které už bylo za tmy. Byl jsem lehce nervózní, protože teplota hodně klesla a asfalt zchladl. Časy na studeném asfaltu byli cca o 4-5s horší, což nikdo z nás nečekal, a tak už byl hlavní cíl jezdit aspoň půl hodiny, abychom se co nejméně střídali. To už vyšlo vše podle plánu a my dojeli na druhém místě, s čímž jsme byli spokojeni.
    Díky Liborovi a Erikovi že jsme tuhle šílenost zmákli.

Text: Filip Neuvirt

1.  místo: Béďa Racing
2. místo: REGION RACING
3. místo: Cigimor

Fotogalerie: Noční endurance očima Filipa Neuvirta

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz