Nová Hradečná Pitbike - David Pulkrábek

19.07.2013 14:30

Text David Pulkrábek

    "V sobotu 13.6.2013 jsem se zúčastnil závodů sranda cupu v Nové Hradečné, kde se sešla hojná účast závodníků. I, když to měli být srandovní závody tak do toho šli všichni na plno, aby urvali bednu. Minulí rok se mi na těchto závodech podařilo zajet třetí místo celkově a tak jsem chtěl na tento výsledek navázat. Při první jízdě tréninku byla trať hodně nakropená takže to dost klouzalo. Druhá jízda tréninků už byla na téměř suché trati což bylo super, protože se více zrychlilo. V první jízdě se mi docela povedl start kde jsem byl kolem pátého místa, ale po odjetí prvního kola jsem byl druhý a toto místo jsem si držel, ale bohužel dvě kola do cíle mi přestala z ničeho nic jet na chvíli motorka a než se rozjela tak jsem ztratil místo a propadl se na třetí. Do druhý jízdy jsem šel s tím že musím dobře odstartovat a to se mi i vcelku podařilo kde jsem byl opět pátý a během dvou zatáček čtvrtý a třetí místo na dohled, bohužel při té snaze se dostat na třetí místo jsem měl pád. A výsledek je takový že jsem absolvoval zastávku v nemocnici, kde mi zjistili vykloubenou klíční kost a naražený žebra. Teď mě čeká bohužel delší pauza od závodů což mě mrzí, chtěl bych se totiž pořádně připravit na závod evropského poháru pitbike, který se pojede na krásné supercrossové trati v Litovli."

 

Fotogalerie: Nová Hradečná Pitbike - David Pulkrábek

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz