Nová sezóna sotva začala a Michal Vágner již slaví 1. místo

26.01.2015 14:13

    Je to opravdu neuvěřitelné. Už během ledna 2015 vyhrál quad jezdec Michal Vágner svůj první závod této sezóny. A jak že to bylo, čtěte dále.

Text Michal Vágner:

   

     "Moc času na zimní spánek nebylo, je tu nová sezona a s ní první závody. Po loňském úspěchu na českých tratích jsem se rozhodl vyzkoušet i nějaký ten zahraniční závod. Hned 17. ledna se rozjížděl seriál Wolf Riders Cupu ve slovenském Starém Tekově. 

    Systém závodů je trochu odlišný. Jede se rychlostní MX závod, trial a sprint. Přední příčky mají dlouhodobě pronajaté závodníci z Maďarska, kteří sedlají výkonné stroje Polaris Scrambler 1000, ale já si věřil, že je trochu potrápím. Závod MX trval pouze 20min a než jsem se rozkoukal tak byl cíl, který jsem projel na prvním místě. Následovaly dvě trialové sekce, všichni byly zvědavý, co trialový mistr z Čech předvede. Překvapení se nekonalo 2x první místo. Poslední byl sprint, kde jsem o pár desetinek skončil třetí. Celkově to dalo na první místo.

    Další závod se jede 7. 3. ve VVP Sereď, tentokrát je to 3hodinovka jednotlivců a 3hodinovka týmů. Pokud seženu někoho do týmu, tak bych se mohl  trochu déle  projet :-)" 

 

    Michalovi moc gratulujeme a děkujeme mu za reprezentaci týmu. Pod tímto článkem najdete videa a foto ze závodu.

 

Fotogalerie: Nová sezóna sotva začala a Michal Vágner již slaví 1. místo

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz