Nový podvozek – nové problémy

27.06.2022 10:46

    Na další závod v rámci MMČR supermoto vyrazil i náš jezdec Vojta Tesárek. Přijel sem však s nově předělaným podvozkem, s kterým se musel nejprve pořádně sžít. Více v článku.

Jezdec: Vojtěch Tesárek

Datum závodu :

12. 6. 2022

Název podniku :

MMČR Supermoto - Vysoké Mýto

Kategorie :

S10

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Na závodní víkend jsem přijel s nově nainstalovanou přední vidlicí a doufal jsem, že se mi během soboty podaří nějak sladit podvozek dohromady. To se mi ale pořád nedařilo. Problém byl spíše na zadním tlumiči, který vůbec nereagoval na nastavení komprese ani odskoku. Chtěl jsem si ale domů odvézt nějaké body, a tak jsem se závodů přesto zúčastnil.
    K lepší náladě nepřispělo ani to, že již při tréninku spousta jezdců spadla a někteří měli i docela vážná zranění. Nejspíš je to tím, že ve Vysokém Mýtě je terén technicky náročnější než na ostatních tratích v rámci MMČR. Několik dalších se i díky tomu rozhodlo neúčastnit se dalších jízd a odjeli domů již po tréninkové sobotě.
    Nakonec jsem startoval ze 4. místa. Hlavně díky kolizi v prvním kole se mi v první jízdě povedlo dostat na třetí pozici a tu jsem si udržel po zbytek prvního závodu.
    V druhé rozjížďce jsem i po startu zůstal čtvrtý a celkem se mi i dařilo držet se za soupeři. V jedné zatáčce se však přede mnou bohužel složil jezdec z jiné kategorie. Abych ho nepřejel, přibrzdil jsem zatáčku také, a i moje Suza letěla k zemi. Motorka se mimo ohnuté spojkové páčky zdála být v pořádku, a tak jsem znovu nastartoval a závod si dojel na čtvrtém místě.

Text: Vojtěch Tesárek

1. místo: Andreas Roser
2. místo: Michael Hochreiter
3. místo: Ondřej Fuchs

 

Fotogalerie: Nový podvozek – nové problémy

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz