Od hromadného pádu k zohýbaným řidítkům

15.09.2021 17:57

    Martin Pácha vyrazil na krajský přebor do Ledče nad Sázavou. Ani jedna jeho rozjížďka se však neobešla bez komplikací. Více se dočteš v článku.

jezdec: Martin Pácha

Datum závodu :

4. 9. 2021

Název podniku :

SMS Pardubice - Ledeč nad Sázavou

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění: 

12. místo

 

    V sobotu 4. 9. jsem vyrazil na druhý závod SMS Pardubice do Ledče nad Sázavou.
    Trénink proběhl v pořádku a celkem jsem si ho užíval. V kvalifikaci se mi nepodařilo zajet rychlý čas. Při každém rychlém kole se mi připletl do cesty pomalejší jezdec, a nakonec z toho byl šestý čas.
    Na startu do první jízdy mi docela vyšel start s dobrou reakcí, ale bohužel jsem se připletl do hromadného pádu. Z toho důvodu jsem vyjížděl jako poslední. Podařilo se mi ale dostat až na čtvrté místo ve své kategorii. V posledním kole jsem však udělal chybu a tím ztratil ještě jednu pozici. Start do druhé jízdy byl o něco lepší, jelikož se mi podařilo vyhnout dalšímu hromadnému pádu. Dařilo se mi rychle předjíždět, a dokonce se mi jelo mnohem lépe než v první jízdě. Přibližně čtyři kola před koncem rozjížďky jsem měl kontakt s jedním jezdcem a poroučel se k zemi. S pokřivenými řídítky jsem proto ze závodu odstoupil.
    Děkuji za podporu Region racing teamu, rodině, přítelkyni, kamarádům.

Text: Martin Pácha

1. místo: Bartůňek Ota
2. místo: Novák Radek
3. místo: Švestka Tomáš

 

Fotogalerie: Od hromadného pádu k zohýbaným řidítkům

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz