Ohlédnutí za prvním závodem sezóny Martina Páchy

28.06.2021 10:06

    Na první závod sezóny vyrazil Martin Pácha na Nova motocross cup do Trutnova. Jak se mu dařilo? Více v článku.

jezdec: Martin Pácha

Datum závodu :

12.6.2021

Název podniku :

Nova motocross cup Trutnov

Kategorie :

21–32 let

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Na první závody letošní sezóny jsem se velmi těšil, po tak dlouhé pauze už to bylo vážně potřeba.
    Do tréninku jsem vyrazil mezi prvními, ale dost opatrně, trať byla hodně nakropená.
    Před kvalifikačním závodem nám zlehka zapršelo, nic hrozného. Odstartoval jsem až někde kolem 15. místa, ale měl jsem skvělé tempo, díky kterému se mi dařilo rychle předjíždět. Před cílem jsem vedoucímu jezdci dýchal na záda. Kvalifikační jízdu jsem si fakt užil – povrch tratě ideální. Jenže pak přišel neskutečný „plavák“ a začali závody na blátě.
    Start do první jízdy opět strašný, musel jsem vyjet mimo trať. Po jednom pádu a zašlápnutí motorky se mi podařilo dokončit jízdu na 4. místě.
    Na druhou jízdu se vyjela na trati tzv. „jednokolejka“ a to mi moc nešlo. Start kolem desátého místa. Později jsem ztratil hodně sil při souboji o 6. místo, na kterém jsem závod i dokončil. V celkovém hodnocení mi to vyšlo na 4. místo.
    Vzhledem k podmínkám, na jakých se se závody konaly, jsem s výsledkem docela spokojený. Děkuji za podporu rodině, přítelkyni, kamarádům a REGION RACING teamu.

Text: Martin Pácha

1. místo: Mateusz Owczarek
2. místo: Ladislav Řezníček
3. místo: Jan Rieger

Fotogalerie: Ohlédnutí za prvním závodem sezóny Martina Páchy

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz