Omylem součástí mistrovství SR

21.09.2022 19:48

    Pavel Kučera se zúčastnil závodů na trati ve Gbelech. Po příjezdu ho však čekalo malé překvapení. Omylem se totiž přihlásil mezi juniory závodící na MMSR. Jak to zvládl? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Pavel Kučera

Datum závodu :

4. 9. 2022

Název podniku :

MMSR a Slovenský pohár
Gbely

Kategorie :

Junior MX2

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Na závody do Gbel jsem se těšil, protože to byl můj první mistrák, kterého jsem se zúčastnil. Zdejší trať mám rád, ale doteď se mi nenaskytla možnost zde závodit. Na závody jsme jeli jenom, abychom si ve Gbelech zazávodili. Při registraci jsem však zjistil, že jsem se přihlásil na mistrovství slovenské republiky, což pro mě bylo velké překvapení.

    Tréninky probíhaly tak, že jsem se snažil najít si rychlou stopu a dostat se do rychlého tempa.

    Do první rozjížďky jsem špatně odstartoval a vyjížděl jsem ze zadních pozic. Po celou dobu jízdy jsem bojoval o pozice a do cíle dojel na 5. místě.

    V druhé rozjížďce jsem měl už o něco lepší start, ale pořád to nebylo ono. Během jízdy jsem se snažil drát dopředu, což se mi i celkem dařilo. Poté mě však předjeli 2 jezdci na žlutou vlajku, což mě naštvalo, ale do cíle jsem dojel opět na 5. místě.

    Celkově mi to dalo taky na 5. místo a v umístění MX2, MX2 junior, 125 Junior 1. jízda 12. místo a 2. jízda 15. místo. Z těchto výsledků jsem měl radost, jelikož se jednalo o můj první mistrovský závod a doufám, že příští rok takových závodů bude víc.

 

Text: Pavel Kučera

1. místo: Jakub Vida
2. místo: Jakub Budaj
3. místo: Timotej Kohůt

 

Fotogalerie: Omylem součástí mistrovství SR

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz