Ondřej Netolický startovala na Pitbike Moravia Cupu 2014

23.04.2014 08:23

    Text Ondřej Netolický:

    "První závod pitbike Moravia Cup se jel 12. 4. 2014 na suprové trati v Dolních Heřmanicích. Trať byla dokonale připravena. Přivítali jsme po roční pauze opět jezdce ze Slovenska a počasí nám přálo. Ranní rozjížďky byly bez kolizí a pádů, motorka šlapala jak měla a vypadalo to, že by to mohl být úspěšný den. Trať postupně vysychala, začalo se prášit a některé vyjeté koleje dělaly problémy. Po polední pauze jsme na to vlítli. První na řadu přišli ti nejmenší, potom dámy, třída Junior ml, Klasik, Hobby, Veterán a nakonec Elite.V každé třídě jsme viděli mohutné souboje. Já startoval ve třídě Elite. Na start.bránu se nás postavilo jen 10. Start se mi vůbec nepovedl, totální zaspání a dohánění téhle ztráty. Do toho mi začal ještě vynechávat motor. Po velkém snažení a zápasení s motorem jsem dojel předposlední. Místo toho abych hodinu a půl relaxoval, tak jsem se snažil dojít na kloub tomu, proč motor pokaždé jinak a na jinak dlouho vynechá. Po hodině laborování jsem myslel, že je vše ok, ale marně. Ve druhém závodě byl suprový start, celkem dobré umístění, ale po dvou kolech motor vynechal úplně, takže jsem nedojel. Dodíval jsem se na borce na špici, sbalil se a jel domů. Celkový dojem z celého dne byl jakž takž, nebýt problému tak super. Příště bude snad lépe. Další závod se jede 3.5. ve Smrku."

    Ondrovi děkujeme za reprezentaci týmu REGION racing cz a do příštího závodu přejeme co nejlepší výsledek bez selhání techniky.

Fotogalerie: Ondřej Netolický startovala na Pitbike Moravia Cupu 2014

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz