Opakovaný start v Trnávce a Víťa Špaček

01.09.2021 16:52

    Víťa Špaček závodil na Meteorit cupu v Městečku Trnávka. Byl to druhý závodní den v jednom víkendu. Jak se s tím popral se dozvíš v článku.

jezdec: Víťa Špaček

Datum závodu :

22. 8. 2021

Název podniku :

Meteorit cup – Městečko Trnávka

Kategorie :

Hobby MX1

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Na závody do Městečka Trnávka jsme přejížděli rovnou za závodu v Prachovicích. Byť jsem tam měl nějaké potíže, těšil jsem se do Trnávky a byl jsem namotivován.
    V tréninku byla trať dost prašná a rozbitá. V kvalifikaci na rychlé kolo se mi dařilo a zajel jsem pátý nejrychlejší čas s 1,5s ztrátou na 2. místo.
    Start do první jízdy byl průměrný, bohužel jsem si to ve 3 kole zašlápl. Druhou půlku závodu jsem si ale našel dobré stopy a tempo díky kterému jsem dotáhl ztrátu alespoň na 6. místo.
    Start do druhé jízdy byl lepší a po dobré úvodní pasáži byl závod zastaven kvůli pádu jednoho ze soupeřů. Čekali jsme asi dvacet minut na příjezd záchranky a poté se start opakoval. Tentokrát to byl asi nejlepší start v naší spojené třídě hobby mx1 a mx2. Dlouho jsem se držel na 4. místě. Bohužel jsem v jednom ze soubojů podlehl a v cíli skončil na 5. místě.
    Výkon nebyl špatný, fyzička ano. Děkuji rodině, týmu, přítelkyni a hlavně Martinovi Páchovi za ukazování a pomoc.

Text: Vít Špaček

1. místo: Jakub Kirchner
2. místo: Radek Kirchner
3. místo: Martin Sedláček

Fotogalerie: Opakovaný start v Trnávce a Víťa Špaček

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz