Pácha a jeho první start na čtyřipade

14.06.2022 10:00

    Martin Pácha závodil v Trutnově, kde poprvé okusil kategorii MX1. V plánu to ale úplně nebylo. Z důvodu čekání na díly na svoji dvěpade si totiž musel půjčit tátovu motorku. Jak svoji premiéru vídí Martin? Dočteš se v článku.

Jezdec: Martin Pácha

Datum závodu :

4. 6. 2022

Název podniku :

Nova motocross cup - Trutnov

Kategorie :

Hobby 21 - 32 let

Celkové umístění: 

8. místo

 

    Do Trutnova jsem byl nucen vyrazit na takové Hondě. Na moji motorku totiž nedorazily díly, takže jsem musel improvizovat. No, co si budeme, první závody na čtyřipade jsem si představoval trochu jinak.
    Trénink bych zhodnotil jako asi nejlepší z celého dne. Trať byla těžká, do toho lehce pršelo a jízda mě bavila. Starty se mi dařily asi trochu lépe než standardně na 250, ale žádný výkřik ze tmy to taky nebyl. V kvalifikaci jsem se dostal na čtvrté místo, ale pak jsem si 2x zašlápl motorku. Než jsem to nastartoval, dostal jsem kolo a skončil na 15. místě.
    První jízda vypadala v podstatě stejně jako kvalifikace. Akorát s tím rozdílem, že jsem spadl. Potom mi vedoucí jezdci opět dali kolo a jízdu jsem dokončil na 13. místě. Druhou rozjížďku jsem se snažil v klidu dojet a bylo z toho 4. místo. Děkuji tátovi za motorku, za podporu Region racing teamu, dále pak rodině, přítelkyni a kamarádům.

Text: Martin Pácha

1. místo: Ladislav Řezníček
2. místo: Daniel Stýblo
3. místo: David Danihelka

 

Fotogalerie: Pácha a jeho první start na čtyřipade

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz