Pácha neplánovaně v licencích

12.09.2022 20:22

    Na Motocross cupu v Trutnově se ukázal i Martin Pácha, a to dokonce po dlouhých šesti letech. To, že nakonec nastoupil do licencí, však nebylo úplně v plánu. Co za tím stálo? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Martin Pácha

Datum závodu :

3. 9. 2022

Název podniku :

Motocross cup - Trutnov

Kategorie :

MX2

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Po šesti letech se mi znovu naskytla možnost vyrazit na závody Motocross cupu. Když jsem tento seriál jel naposledy v roce 2016, odjížděl jsem se zlomenou klíční kostí. Samozřejmě jsem doufal, že se to tentokrát opakovat nebude. Na závody jsme vyrazili sami s přítelkyní, která taky závodila. Já jsem ale nechtěl, aby jsme jeli spolu v jedné kategorii, takže mi nezbývalo nic jiného než se přihlásit do licencí.
    Bylo nás dohromady tak patnáct, ale to vůbec nevadilo. V ranním tréninku jsem si připadal jako na totální dálnici, takže super. Kvalifikace se zde jela formou závodu, což jsem uvítal.
    Starty se mi celý den nedařily, což je vlastně klasika. Rozjížďky mi ale celkem utíkaly a bavily mě. Rychlejší jezdci mě nutili jet rychleji a se svojí jízdou jsem byl spokojený. V celkovém pořadí MX2 mi to nakonec vyšlo na 5. místo.
    Děkuji za podporu mojí přítelkyni, jsem rád že si závody užila a bavili jí. Dále děkuji rodině, přátelům a samozřejmě Region racing teamu.

Text: Martin Pácha

1. místo: Jiří Hendrych
2. místo: Jiří Halama
3. místo: Karel Šrytr

 

Fotogalerie: Pácha neplánovaně v licencích

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz