Pácha: "Úplně mi došly síly"

16.09.2021 09:55

    Závod meteorit cupu v Pacově byl nepochybně dost náročný. Zejména když se rozhodnete odjet dva závodní podniky za jeden víkend. Jak se s tím vším Martin Pácha vypořádal? Dozvíš se v článku.

jezdec: Martin Pácha

Datum závodu :

5. 9. 2021

Název podniku :

Meteorit cup - Pacov

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění: 

20. místo

 

    Po závodech SMS Pardubice jsem vyrazil na Meteorit cup do Pacova.
    Do naší kategorie hobby MX1 a hobby MX2 se přihlásilo 39 jezdců. Trénink mě hodně bavil, bylo to asi to nejlepší z celého dne, pak už šlo všechno jenom z kopce. Zajel jsem šestý čas. V kvalifikaci už to bylo horší a vyšel z toho patnáctý čas. Navíc se moje únava neustále zvyšovala. Start do úvodní jízdy byl taková moje klasika kolem poloviny. První kolo bylo hrozné a ztratil jsem dost pozic. Další tři kola jsem postupoval dopředu a dostal se asi na desáté místo, a pak to přišlo. Úplně mi došly síly a zažil jsem spousty krizovek. Na konci závodu už mě snad ani neměl kdo předjíždět. Byl jsem rád, že jsem vůbec dokončil jízdu. Psychicky jsem to moc nezvládnul a emočně mě to dost rozložilo. Všechno jsem to sbalil, naložil motorku a do druhé jízdy jsem už nenastoupil. Pomohl jsem přítelkyni, aby si odzávodila druhou jízdu a jeli jsme domů.
    Děkuji a omlouvám se Region racing teamu, přítelkyni, rodině a kamarádům.

Text: Martin Pácha

1. místo: David Pučálka
2. místo: Alexander Spiess
3. místo: Filip Matějec

 

Fotogalerie: Pácha: "Úplně mi došly síly"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz