Pácha v Klášterci třetí!

18.09.2020 14:11

    Martin Pácha se zúčastnil závodu Nova motocross cupu v Klášterci nad Orlicí. Z domácí tratě si přivezl bronz! Více v článku.

Datum závodu :

12.9.2020

Název podniku :

Nova motocross cup – Klášterec nad Orlicí

Kategorie :

21 – 34 let

Celkové umístění : 

3. místo

 

    "V sobotu 12. září jsem se zúčastnil závodu Nova motocross cupu v Klášterci nad Orlicí, což je v podstatě „moje domácí“ trať. Trénink byl hodně nakropený a uklouzaný, takže jízda vyžadovala hodně opatrnosti a mě to přišlo hrozně pomalé. (smích) Po zbytek dne jsme měli spojené kategorie Hobby a Licence, což bylo super, protože jsem mohl sbírat cenné zkušenosti. Kvalifikaci jsem dokončil na druhém místě.
    Start do první jízdy byl hodně špatný a byl jsem mezi posledními, ale podařilo se mi umístění stáhnout na druhé místo ve své kategorii.
    V druhé jízdě už byl start o chlup lepší, byl jsem zhruba v polovině startovního pole. Dvě kola před konce jsem se dostal na první místo v kategorii, ale ještě v tom kole jsem chyboval, spadl a byla rázem pátý. To mě opravdu hodně naštvalo, jel jsem agresivně, ale stačilo to pouze na třetí místo v cíli. Celkové také třetí.
    Děkuji za podporu REGION RACING teamu, rodině, která dorazila na závodu v hojném počtu, přítelkyni a kamarádům." řekl Martin.

 

1. místo: Pavel Poulíček

2. místo: Petr Dolejš

3. místo: Martin Pácha

Fotogalerie: Pácha v Klášterci třetí!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz