Pácha zpátky ve hře

12.09.2021 12:56

    Martin Pácha se po dvou měsíční přestávce vrací zpět do sedla! Úplně nejjednodušší návrat ho však nečekal. Více se dozvíš v článku.

jezdec: Martin Pácha

jezdec: Radek Přibyl

Datum závodu:

5. 9. 2021

Název podniku:

Meteorit cup Pacov

Kategorie:

Amatér MX1

Celkové umístění: 

14. místo



Více zde: https://www.region-racing.cz/news/pribyl-zavodil-v-pacove/

jezdec: Radek Přibyl

Datum závodu:

5. 9. 2021

Název podniku:

Meteorit cup Pacov

Kategorie:

Amatér MX1

Celkové umístění: 

14. místo



Více zde: https://www.region-racing.cz/news/pribyl-zavodil-v-p

Datum závodu:

28. 8. 2021

Název podniku:

Nova cup Klášterec nad Orlicí

Kategorie:

Hobby 21-32 let

Celkové umístění: 

21. místo

 

    V sobotu 28. 8. jsem po dvou měsíční pauze vyrazil na závody do Klášterce nad Orlicí.
    Trať v Klášterci beru jako svoji domácí, takže jsem se na závody těšil. Šok přišel, až když jsem najel do volného tréninku. Takhle rozbitou trať jsem v Klášterci ještě neviděl. Rychlost by byla dobrá, ale s fyzičkou už to bylo horší.
    Start do kvalifikační jízdy byl špatný (jaké překvapení), ale podařilo se mi propracovat až na páté místo. V posledním kole jsem byl už rád, že se vůbec držím řídítek, což vedlo k mému ne moc pěknému pádu v poslední zatáčce. Navíc se mi vylomila objímka spojky. Kvalifikace pro mě dopadla na 19. místě
    První rozjížďka už probíhala v dešti a na blátě. Po startu jsem se opět pohyboval okolo 20. místa a celá jízda byla spíš o tom, kdo vůbec dojede do cíle. Po závodě byl hrozný zmatek, co se týče výsledků. Nakonec jsem byl klasifikován na sedmém místě.
    V druhé rozjížďce jsem už nestartoval, protože už se mi v těchto podmínkách nechtělo a ani jsem neměl chuť závodit.
    Děkuji za podporu Region racing teamu, rodině, přítelkyni, kamarádům.

Text: Martin Pácha

1. místo: Tomáš Haizl
2. místo: Jindřich Lux
3. místo: Petr Ondráček

 

Fotogalerie: Pácha zpátky ve hře

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz