Pátá zatáčka ztrestala pana Piňona

15.09.2020 12:29

    Závod Nova motocross cupu v Klášterci nad Orlicí byl opravdu náročný pro Petra Žampacha alias pana Piňona. Všem nám ale ukázal, že on se prostě nevzdává! Více v článku!

Datum závodu :

12.9.2020

Název podniku :

Nova motocross cup – Klášterec nad Orlicí

Kategorie :

Veterán 45+

Celkové umístění : 

8. místo

 

    "Trať v Klášterci je celkem fajn, ale jediný místo, který tam opravdu nemám rád, se mi stalo osudným. Trénink proběhl v klidném módu, trať byla místy hodně nakropená, někde suchá a plná kamení, takže jsem hledal optimální stopu, se kterou mi pomáhal i kamarád Míra Novák. V kvalifikaci jsem jel na pohodu, nic jsem nehrotil a v klidu si držel místo za Viktorem Špačkem, v cíli z toho bylo 7. místo. V první rozjížďce jsem lehce zaspal na startu, ale hned v druhé zatáčce se mi podařilo předjet 3-4 jezdce a rázem jsem byl na 4. místě a začal tahat za plyn. Chytl jsem dobré tempo a jízdu si opravdu užíval, ale zhruba 2 kola před koncem mě dojel a předjel Viktor. V cíli tedy 5. místo.
    Druhá jízda začala lépe, po startu 2. pozice, super začátek…jenže… v 5. zatáčce pád. Nevadí, jel jsem dál. O tři kola později v té samé zatáčce soupeř, kterého jsem chtěl předjet, úplně zastavil a já se zastavil také, o jeho zadní kolo, což zapříčinilo můj další pád. Nicméně jsem naskočil na motorku, vyrazil vpřed a dva soupeře předjel. V posledním kole jsem předjížděl kolegu Luboše Kušinu o kolo, opět v té zmiňované 5. zatáčce.. a bylo „vymalováno“…šeredný pád…zadní kolo najednou přede mnou. Probral jsem se velmi rychle, motorka ještě vrčela, tak jsem na ni naskočil a jel dál.. Velká lavice, zatáčka na levou, malá lavice a pravá do cíle.. při nájezdu do cíle se mi zablokovalo přední kolo a opět přišel další šeredný pád. Naštěstí mi Vítek Špaček pomohl motorku postavit, tak jsem to rozjel se zablokovaným kolem za šachovnicový prapor, kde přišel další pád, ten už naštěstí ale v cíli. No, bylo to náročný.
    A shrnutí celé druhé jízdy? Zhmožděné rameno, klička, oba palce na rukou, obě kolena a naražená kostrč. Tu pátou zatáčku mi byl čert dlužný!!!
    Rád bych poděkoval REGION RACING teamu, Vítku Špačkovi, Mírovi Novákovi, Lucce Hubálkové za pomoc, tátovi a Viktorovi za super souboje v jízdách." řekl Piňon.

Fotogalerie: Pátá zatáčka ztrestala pana Piňona

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz