Perníková 24. Zúčastnili jsme se charitativního závodu.

07.07.2021 12:11

    V letošním roce jsme se opět zúčastnili charitativní akce Perníková 24, aneb závodu na kolech, který trvá 24 hodin. Více v článku.

Závodníci: Vít Špaček, Viktor Špaček, Míša Bednářová, Jana Vohnoutová

Datum závodu :

5.-6.6.2021

Název podniku :

Perníková 24 – Kunětická Hora

Kategorie :

4 členné týmy

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Cílem závodu je nejen poměřit své síly a užít si příjemný víkend v přírodě pod Kunětickou horou, ale také podpořit handicapované sportovce, v jejichž prospěch budou rozděleny ujeté kilometry v přepočtu na finanční prostředky darované sponzory závodu.

Zdroj

    Charitativního závodu „Perníková 24“ se účastníme už podruhé. Závody jsou pro dobrou věc, protože z každého ujetého kola je určena částka, která putuje na handicapované sportovce.
    V letošním roce jsme postavili čtyřčlenný tým ve složení – Viktor Špaček, Vít Špaček, Míša Bednářová a Jana Vohnoutová. Společnými silami jsme ujeli cca přes 700km, což je přes 100 kol! Vše, až na pár hloupostí, vyšlo na jedničku. Čtvrté místo v týmech bylo super. V celkovém hodnocení jsme byli někde kolem 5. místa – asi. Vítek, Míša i já se těšíme na příští rok, kdy přibereme novou posilu – Adélku.

Text: Viktor Špaček

    Závod jsem odstartoval já a po prvních čtyřech okruzích jsem to chtěl vzdát. I když jsem jel na lepším kole než v loňském roce, jezdcům v čele se nedalo vyrovnat. Nevzdal jsem se a i v noční směně jsem do toho dal vše. O půl osmé ráno mě čekaly poslední 4 kola a tím jsem zakončil svých 156 km.
    Děkuji celému týmu za spolupráci a vytrvalost a těším se na příští rok, kdy s námi pojede i má přítelkyně Adélka.

Text: Vítek Špaček

Fotogalerie: Perníková 24. Zúčastnili jsme se charitativního závodu.

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz