Petr Daňa spokojený se závody

02.12.2019 20:26

Náročná, ale perfektně nachystaná trať. Nakypřeno a nakropeno na jedničku. Radost závodit. Poklona pořadatelům. uvedl Petr

Datum závodu : 26.10.2019
Název podniku : Slovácký pohár
Kategorie : Veterán
Celkové umístění :  1.místo

 

V ranní mlze to bylo spíš takové pomalé seznamování se s povrchem. První trénink byl sice trochu mokřejší, ale ve druhém už byl povrch ideální.

Ve slováckém poháru se řadí na start první jízdy dle průběžného hodnocení. Takže do první jízdy jsem šel na plný rošt až jako poslední. I tak se mi ale start podařil a v první zatáčce jsem byl kolem šestého místa. Následoval dlouhý výjezd, kde se mi podařilo ukořistit další dvě pozice. V dalším sjezdu a výjezdu se mi podařilo urvat další dva fleky. První kolo jsem projížděl tedy na druhém místě za Petrem Tvrdoněm. Petr jel ale velmi dobře a nedařilo se mi ho vůbec předjet. Po dvou kolech a boji kolo na kolo se to podařilo a dostal jsem se na první flek. Petr mi ale nic nedaroval a až do konce závodu byl pořád pár metrů za mnou. Do cíle první jízdy jsme dojeli v pořadí 1. Daňa, 2. Tvrdoň, 3. Kühn.
Do druhé jízdy už jsem si mohl místo na startu vybírat. To ale vůbec nepomohlo, start byl horší než v předchozí jízdě. I tak jsem se po dvou kolech dostal za Tvrdoně a souboj mohl opět začít. Petr jel zase výborně a opět mi dal zabrat. Ve třetím kole se to podařilo a dostal jsem se před něj. Petr mi ale řádně zatápěl, až do cíle jel za mnou jak na laně. Nedařilo se mi vůbec ujet, naštěstí jsem ale první místo udržel až do cíle. V cíli tedy 1. Daňa, 2. Tvrdoň, 3. Kühn.

1.místo Petr Daňa

2.místo Petr Tvrdoň

3.místo Patrik Kühn

 

Fotogalerie: Petr Daňa spokojený se závody

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz