Petr Záruba, Tucho Cross Camp, Tuchoměřice

16.11.2011 13:33

 

    Nedaleko Prahy v Tuchoměřicích, se konal první ročník Tucho Cross Campu, pořádaný Pavlem 
Kejmarem a lidmi kolem něj. Akce byla pojmuta jako poslední exhibiční závod sezóny a nesla 
se ve znamení pohody a dobré nálady. 
    
    Samotný závod byl pojat netradičně. Na start se proti sobě postavili tři závodníci a jelo se pouze 
na čtyři kola. Aby se závod ještě více zamotal musel každý z jezdců jednou v průběhu závodu 
zajet do tzv. „Joker –lapu“, což byla technická pasáž mimo trať. To vždy pěkně zamotalo pořadí. 
Já jsem se sérií rozjížděk hladce prokousal až do finále. Je ale škoda, že Pavel Kejmar, který zde 
byl suverénně nejrychlejší, se až do finále nedostal. V průběhu rozjížděk dělal různé kraviny pro 
pobavení a tak měl málo bodů na to, aby se zúčastnil finále. 
 
    Finálová jízda se tedy jela ve složení: já, Milan Sitnianský a Jirka Wildt. Měl jsem opět nejhorší 
start a tak jsem si s Jirkou odbil joker-lap hned v prvním kole. Síťa nám mezitím trochu ujel a ve 
druhém kole zajel i on do joker-lapu. Tím jsme ho dotáhli a začali jsme pořádně závodit. Nejprve 
jsem na brzdy předjel Jirku ve druhém kole. A pustil jsem se za Síťou. Toho jsem hned dojel a 
začal ho okusovat. Chvíli jsme jeli kolo na kolo. Jenže ve čtvrtém kole jsem si uvědomil, že už je 
to kolo poslední a tak jsem začal jednat. Tři zatáčky před cílem jsem si Síťu najel a v tobogánu na 
něj udělal ukázkovej block-pass. Pak už se nic nezměnilo a já dojel jako první. 
 
    Závěrem bych chtěl ještě jednou poděkovat všem organizátorům za tuhle super akci a možnost 
být její součástí. Už se těším na příští rok! 
    
    Výsledky:
    
    Finálová jízda:       1. Záruba, 2. Sitnianský, 3. Wildt 
 
 
 
 
 

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz