Písek praskal ve švech!

30.07.2021 20:21

    Zpátky do minulosti ke spojenému mistrovství České Republiky a Rakouska. Závod v supermotu byl opravdu našlapaný. Více v článku.

jezdec: Erik Provazník

Datum závodu :

11.7.2021

Název podniku :

MMČR + Austria – Písek

Kategorie :

S1

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Písek praskal ve švech. Na dráze bylo 150 závodníků. Sanita jela 5x. Propustnost tratě měla opravdu co dělat. Bylo totiž spojené MMČR A MISTROVSTVÍ RAKOUSKA.
    Na startu S1 nás bylo 22. EXTRÉM .. A ještě v Písku, kde je drom poměrně malý a okruh hodně pod minutu.
    Kvalifikace až na 9.místě. Málem jsem odevzdal licenci na stůl a šel jezdit „hobby“ kategorii, když jsem to viděl. Ale kdo mě zná tak ví, že kvalifikace neumím.
    R1: Start 5 místo... pak propad na P6. V půli závodu jsem na tom byl fyzicky dobře a chtěl jsem se prokousávat do předu.... však závod byl zrušen. Dva rakouští piloti se srazily a neobešlo se to bez záchranky na dráze.
    Tak jsem bral: 3.místo v CZ a 5.místo v AT
    R2: byla mnohem zajímavější. Start P8. Pak jsem se prokousal na P7 před Miloše Řiháka. A poslední kolo a čtvrt do konce jsem si opravdu udělal radost, když jsem to tam vrazil loňskému mistru AT Bernimu. Bernard Hitzenberger na tom nebyl fyzicky moc dobře, a tak jsem toho využil a útok jsem si nechal na závěr.... vyšlo to.
    Půlka depa se radovala, a půlka depa se chytla za hlavu. Sorry Berný, ale chtěl jsem dopředu. 1,25kola do konce a Berný ztratil pozici. Celé depo se ptalo, co ti na to řekl. Neřekl nic, ale musí mě milovat. (Smích) Řídím se pravidlem DÁŠ.....DOSTANEŠ   ....TAKŽE se další RACE mám na co těšit.!!!!!

Text: Erik Provazník

1. místo: Milan Sitnianský   Tuningsport spol. s r.o.
2. místo: Petr Vorlíček Tuningsport spol. s r.o.
3. místo: Erik Provazní REGION RACING s.r.o.

Fotogalerie: Písek praskal ve švech!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz