Pišl a jeho poslední letošní závod

17.11.2021 17:09

    Lukáš Pišl se jako mistr Nova cupu rozhodl, že si svůj poslední závod této sezóny užije. Vydal se na Poslední tankování do Zvole, kde si opět urval celkové první místo. Více si můžeš přečíst v článku.

jezdec: Lukáš Pišl

Datum závodu :

23. 10. 2021

Název podniku :

Poslední tankování Zvole

Kategorie :

Hobby

Celkové umístění: 

1. místo

 

    Vzhledem k tomu, že se mi podařilo dosáhnout vítězství v seriálu Nova motocross cup, chtěl jsem si svůj poslední závod sezóny prostě jen užít.
    Trénink jsem si zajel v klidu a mapoval trať před závodem. Do depa jsem se ale vrátil se zmrzlými prsty na rukou. Do kvalifikačního tréninku se startovalo ve dvou řadách a já se vešel do té první. Snad i díky téhle výhodě jsem odstartoval jako první, a to jsem si udržel až do konce.
    Přednostní volba místa na roštu v první rozjížďce mi štěstí nepřinesla, vyrážel jsem přibližně šestý. V průběhu jízdy jsem musel hodně zabrat, abych dohnal ostatní jezdce. Na místní úzké trati to šlo ale velmi pomalu. Prokousal jsem se na 3. místo a byl jsem za to rád.
    Kvůli dešti před druhou rozjížďkou jsem měl trochu obavy, že bude tvrdá trať hodně klouzat. Na start jsem se proto postavil stejně jako při kvalifikaci a spoléhal na lepší podmínky trati v místě první zatáčky. To se podařilo a odstartoval jsem na 1. místě. Stejně tak jsem dorazil i do cíle. To mi přineslo celkové vítězství v závodu.

Text: Lukáš Pišl

1. místo: Lukáš Pišl (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Radek Šramar
3. místo: Marcel Středa

 

Fotogalerie: Pišl a jeho poslední letošní závod

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz