Pišl závodil v Dalečíně

17.06.2020 13:57

    I přes respekt k mistrovské Dalečínské trati, vyrazil Lukáš Pišl na závod Nova motocross cupu. Jak se mu dařilo se dočteš v článku.

    Závod na mistrovské trati v Dalečíně byl ze strany organizátorů opravdu výborně připraven! Trať byla skvěle nachystaná. Občerstvení a zázemí nemělo chybu, doprovodná hudba také ne. Zkrátka a dobře, v Dalečíně vědí, jak mají připravit závody. Počasí tomu všemu dalo třešničku na dort, když odpoledne sprchlo a kompletně zalilo během deseti minut trať vodou. Tahle situace zařídila skvělou podívanou pro diváky! Jezdci si museli počínat s ještě větší náročností tratě, s blátem, kalužemi, hlubokými kolejemi...Někteří zkoušeli tvrdost povrchu na vlastní kůži, jiní v půlce rozjížďky odhazovali brýle. V Dalečíně si každý přišel na své! :-) Děkujeme organizátorům za skvělý závod!

Datum závodu :

13.6.2020

Název podniku :

Nova Motocross Cup

Kategorie :

33-44 let

Celkové umístění : 

7.místo

 

    „Ačkoli jsem se na závody do Dalečína těšil, respekt z obávané tratě výrazně zesílil po příjezdu na závodiště. Trať byla sice dobře připravená, ale pro zkušenější jezdce. Trénink mi jen potvrdil moje obavy. Kvalifikace se mi nevydařila, v 1. kole jsem si zašlápl motorku a vyjížděl z posledního místa. Nakonec jsem z 27 jezdců dojel 14. Těsně před první rozjížďkou pořádně sprchlo, což náročnosti tratě ještě přidalo.  Přestože trať byla celá rozbahněná, dalo to na 7. místo. V druhé rozjížďce už sice nebyla trať tolik pod vodou, ale nadělaly se hluboké koleje. Dojel jsem na 8. místě. Celkově jsem se umístil jako 7. Celý závod jsem jel tak, abych dojel.“ vyjádřil se Lukáš.

 

1.místo: Tomáš Linek

2.místo: Jan Jílek

3.místo: Sebastian Kowolik

Fotogalerie: Pišl závodil v Dalečíně

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz